hojohansen Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Samme kvelden som det andre bildet jeg la ut, lånte et stativ og knipset. Likte refleksjonen i dette bildet. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Hadde vært helt greit hvis fokus hadde vært rett. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 18. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Hadde vært helt greit hvis fokus hadde vært rett. ?? Hva slags fokus skulle bildet ha hatt? Endret 18. september 2008 av hojohansen Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Han mener at stokken er ute av fokus, den er ikke skarp, kan en vel si. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 18. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Han mener at stokken er ute av fokus, den er ikke skarp, kan en vel si. Nei, ikke så skarp, men den stod på "P" på programmet.. Kan det ha noe med at det var meget mørkt når bilde ble tatt? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Kameraet fokuserer dårligere med mindre lys, så det er mulig. Bevelsesuskarphet forårsaket av lang lukkertid kan også forekomme når det er mørkt. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 I tillegg til fokus, så kunne det kanskje vært en litt mer tydelig diagonal. Kunne blitt et ok bilde da tror jeg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Jeg likte stemningen i bildet. Det tekniske skal jeg ikke si noe om. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Jeg likte stemningen i bildet. Det tekniske skal jeg ikke si noe om. Det er ikke alltid nødvendig å diskutere det tekniske. Det er vel viktigere at bildet formidler en stemning. Kunne selvfølgelig likt at stokken var litt skarpere, men det er ikke et absolutt krav. For stemningen er fin. Tom Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 19. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Takker dere, det tekninske kan jeg lite om - men synes bilde er bra likevell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå