sybbelybb Skrevet 25. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2003 Neonode N1: Size: 88x52x21 Weight: 93 g altså 8,8cm høy etc Lenke til kommentar
danandre Skrevet 25. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2003 Åssen skal man skrive på neomode greia da? F.eks en txt mld. Skal man da bruke en penn, som man trykker på skjermen med da? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 25. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2003 Åssen skal man skrive på neomode greia da? F.eks en txt mld. Skal man da bruke en penn, som man trykker på skjermen med da? noe sånt ja... Lenke til kommentar
danandre Skrevet 25. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2003 heh... en annen ting... Hvor er mic'en og høytalern ? Ser lissom ikke ut som om man kan holde den intill øret Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 25. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2003 heh... en annen ting... Hvor er mic'en og høytalern ? Ser lissom ikke ut som om man kan holde den intill øret Kan hende det er slik som på Siemens SX45, at du MÅ ha handsfree for å kunne snakke i den.. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 25. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2003 har sett film av neonode, husker ikke hvor nå - så hvis noen kan linke hadde det hvert bra. alt jeg kan si er at jeg gleder meg sinnsykt til den kommer - uavhengig av om jeg skal ha den. Min fremtidstelefon er ikke noen av dem som er på markedet eller som er reklamerte for... jeg trenger ikke mobil så fort... men jeg lover dere - den skal ha ALLE funskjonene... (nenode er jo bra nok da egentlig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå