foenix Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Når jeg setter i en kortleser, får jeg beskjed om at "Høyhastighets-usb-enhet koblet til en ikke-høyhastighets-hub" osv.... Jeg har forstått det slik at maskinen skal gjøre dette automatisk. Når jeg kobler digitalkameraet til samme hub´en, blir den koblet riktig. Da får jeg heller ingen feilmelding. Hva er galt? Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Når jeg setter i en kortleser, får jeg beskjed om at "Høyhastighets-usb-enhet koblet til en ikke-høyhastighets-hub" osv.... Jeg har forstått det slik at maskinen skal gjøre dette automatisk. Når jeg kobler digitalkameraet til samme hub´en, blir den koblet riktig. Da får jeg heller ingen feilmelding. Hva er galt? Dataen oppfatter det som om du har koblet en Usb-2 plugg(som gir høyere hastighet) til en usb-1 plugg (som ikke har samme kapasitet, men gjør det samme hvis du gir den mer tid). Se om du har installert driver til usb-2, eller om dataen din faktisk er klar over om det er en usb-2 port. Hatt samme problemet, men da med en usb-2 port som ikke er internt koblet til hovedkortet. Jeg får gjerne denne meldingen når jeg kobler en enhet som med max ytelse trenger en USB-2 til en USB-1 port. Det har ikke mye å si på enheten med mindre det er streaming, men den har tregere overgangshastighet. Om jeg oppfattet spørsmålet riktig Edit: Leif Endret 18. september 2008 av Roxrud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå