Stianbl Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Vet ikke hvor jeg skal poste, men poster her. Håper ikke det er ett dumt spørsmål, men jeg har enda ikke funnet noen måte å oppdatere driverene til ATI med. Er det en metode? Eller må man rett og slett av-installere og installere nye drivere? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Gå på ati.com ? Hvis ikke, prøv å google litt rundt på skjermkortet ditt + driver f.eks. "4850 drivers" evt. ha med "best" så finner du sikkert forum hvor det spørsmålet er gitt. Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Går du til www.ati.com skal du lett kunne finne fram med litt basic engelsk kunnskapar. -Velg skjermkortet ditt og last ned driverene. -Deretter kan du gå på "kontrollpanel" og velge "legg til/slett" eller noke i den dur, og velger ATI uninstall utility. -Slett heile sulamitten og restart maskina. -Når du har komt inn i windows igjen, velger du driverene du lasta ned og installerer dei. -Restart Lenke til kommentar
Stianbl Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 ^^ Som jeg skrev, så var det uppdatering av drivere jeg lurte på. Så klart jeg vet hvor jeg finner driverene Men lurte på om det var en update funksjon, eller om jeg måtte avinstallere og installere. Men takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå