Gå til innhold

[Løst]Kjøpt laptop hos elkjøp, som har feil mengde ram i forhold til det det er oppgitt


Knott^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja jeg synes det faktisk.

 

Det er nok tråder i forumet om at butikk ditt og datt har brukt urimelig lang tid på rekalmasjon eller at de har sendt nytt produkt på verksted osv. Når slike som deg prøver seg, så synes jeg ikke det er det minste rart at butikkene velger å være skeptisk til resten av kundene sine heller.

 

Dette igjen fører til at de velger å sende alt inn på service, noe som betyr lenger ventetid for de som faktisk har et problem. Du kan gjerne sammenligne det med forsikringssvindel eller trygdesvindel, selv om det dessverre er nok av folk som ikke mangler skrupler til å begå slike forbrytelser.

 

Tenk på selgeren som tok i mot og byttet maskina de for å være grei mot deg, slik at slapp å vente 3- 4 uker på service og fått tilbake pcen med den fet regning på undersøkelsesgebyr. Da hadde du sikekrt også laget en klagetråd på forumet.

 

Så ja, jeg synes det idiotisk å prøve seg på slike ting.

 

Er man ikke voksen nok til å faktisk innse at kjøpt er kjøpt, og at det uansett senere vil garantert komme bedre tilbud. Så synes jeg ikke man heller burde kjøpe. Det er alltid risiko for at man finner et bedre tilbud i ettertid hvis man ikke har undersøkt markedet godt nok.

Lenke til kommentar

Er det mulig...

Sier bare lykke til, fordi dette er en pc som har blitt solt masse av.

Uansett, er jo ikke så sperra at jeg skal hive pc'en i bakkeen for å få en ny en heller da. Må egentlig være gangske så sperra om du faktisk tror det.

 

Edit: Tråd kan stenges, gidder ikke å høre flere "moral" prekner.

 

EDIT2: Skal heller ikke svindle noen, det sa jeg bare for å være tøff i kjeften og sett det på spissen :)

Endret av Knott^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...