Gjest AnonymHelst* Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Heisann! Jeg har liksom en klump på hver nippel/bryst. Det ser liksom litt ut som pupper og gjør litt vondt...:S Er dette normalt i ungdomsalderen? Eller bør jeg gå til lege? Jeg er forresten 14 ( 15 i år ) ! Takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det er bare kjærtler som er hovne, tror det er normalt under den alderen, husker jeg hadde det, trodde det var kreft eller noe, ble litt bekymret men ikke noe å bekymre seg for mener jeg da. Lenke til kommentar
Gjest AnonymHelst* Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Herlig, fordi jeg synest der er plagsomt, og gjør veldig mye med hverdagen min.. Hatt det i 2år nå, begynner å bli lei.. Vil bare stikke hull på de :| Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ehm. Kan du utdype hva du snakker om? Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hadde det også. De forsvant når jeg var 14. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det har ett elr anna med at under puberteten så har du fremdeles jente hormoner elns, og dei skal egentlig utvikle pupper, men så er jo du gutt? og da går det vekk ^^ Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det er "melkekjertler", ja. Det er vanlig at disse er litt hovne, ofte i starten av puberteten. Det gir seg etterhvert, og de blir borte. Om jeg ikke husker feil, så får ca halvparten disse hovne kjertlene. Lenke til kommentar
Tor45000 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 hmm , dette har beglageligvis ødelagt noen Gym/svømming i skolen. Fordi at jeg har en "klump" på høyre nippel. Satser på at det går over. Gutt på 14 år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Selvfølgelig går det over. Ingen grunn til bekymring. Se på meg, jeg overlevde! Endret 7. oktober 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå