Gå til innhold

Hjelp til å finne et bra et til under 1500,-

Hammarhaus

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp til å finne et bra, men litt billig skjermkort. Hva er det beste jeg kan få for under 1500,-?

Er så mange skjermkort ute nå, at det blir vanskelig. Er denne bedre enn den jeg har nå? Har ASUS GeForce 8800 GTS 640mb

EDIT: Kan godt gå opp noen lapper til om det er et kort som har mye ytelse for pengene.

Takk.

Endret av Hammarhaus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger litt hjelp til å finne et bra, men litt billig skjermkort. Hva er det beste jeg kan få for under 1500,-?

Er så mange skjermkort ute nå, at det blir vanskelig. Er denne bedre enn den jeg har nå? Har ASUS GeForce 8800 GTS 640mb

EDIT: Kan godt gå opp noen lapper til om det er et kort som har mye ytelse for pengene.

Takk.

jeg kan jo høre med kameraten min han har akuratt kjøpt jeg skjermkort til under den pris tror jeg , og han kjører crysis på very high på alt og uten lagg , vis du vill kan jeg høre med han :p?

Endret av Torern1
Lenke til kommentar

Takk for svar.

Hvor mye grafikkminne er nødvendig, tror du?

512MB/1GB

300kr forskjell.

jeg kan jo høre med kameraten min han har akuratt kjøpt jeg skjermkort til under den pris tror jeg , og han kjører crysis på very high på alt og uten lagg , vis du vill kan jeg høre med han :p?
Ok :) Endret av Hammarhaus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...