Gå til innhold

EA Games på Steam?

Anbefalte innlegg

Stusset litt når jeg så Crysis Warhead på Steam for $34.99 (kr 201,- med nåværende kurs).

For det første er det EA som er utgiver, hvorfor gi ut på en konkurrerende tjeneste?

For det andre, på EA Store kan man kjøpe Crysis Warhead for ... kr 299,- (!)

Altså, nesten 50% dyrere enn på Steam, og da i tillegg begrenset nedlasting (spillet lagres kun 6 mnd, i motsetning til Steam som har "uendelig" lagring).

Jeg kjøpte det fra Steam i går (slippes om 7 timer). Håper EA fortsetter med dette ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper på det samme selv. Virker som Warhead er en test av Steam sitt potensiale. Tror ikke EA sin tjeneste er like populær akkurat.

Jeg bestilte Warhead i forrige uke på EA Store. Det er jo noe av det mest rotete systemet jeg har vært bort i. Fant jo nesten ikke fram til bestillingen min i etterkant. Har nå bedt om avbestilling og har heller kjøpte det på Steam.

Steam er en overlegen tjeneste og jeg håper flere ser i den retningen. Nesten rart vi ikke har sett flere forsøk på dette.

Lenke til kommentar

Tja, Crysis Warhead (og originalen) er de eneste fullverdige spillene som kommer opp når man søker på "Electronic Arts" som publisher på Steam. Vet ikke hva som regnes med EA Partner, men Orange Box hadde vel neppe EA som utgiver.

Crysis har jo heller ikke vært på Steam før nå - uansett meget positivt for min del. Steam har fine priser (med noen unntak, som f.eks. Football Manager og Call of Duty 4), har brukervennlighet i toppklasse, og har stort sett lite lokalisering av spill.

For meg er i alle fall Steam fremtiden for PC-spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...