HMMA Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg lurer på om det er mulig at noen kunne vært såppas snill og sjekket om de har en måned gold membership liggende i Gta4 Halo3 shadowrun eller om de bare har en liggende og slenger Pm meg om du har, takker Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Kjøp deg gametime selv. Er alt for mange poster om dette temaet, og jeg ser meg ganske lei av det. Endret 18. september 2008 av PsykoRage Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er litt enig i at det er for mange poster. Men hvis man vil ha det billig, som meg, er dette å anbefale http://www.jasper1675.com/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Selv har jeg ikke noe i mot med å gi bort disse gratiskortene som følger med spill, men om de skal gis bort til folk på Diskusjon.no så bør det være til folk som faktisk har bidratt med noe positivt. Når man registrerer seg utelukkende for å spørre om å få-få-få, så er det en heller uheldig start og man vil nok heller ikke motta noe som helst. Annet enn verbal pryl. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Skamme seg Spør vennene dine som eier Xbox. De burde ha et par kort liggende. Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Selv har jeg ikke noe i mot med å gi bort disse gratiskortene som følger med spill, men om de skal gis bort til folk på Diskusjon.no så bør det være til folk som faktisk har bidratt med noe positivt. Når man registrerer seg utelukkende for å spørre om å få-få-få, så er det en heller uheldig start og man vil nok heller ikke motta noe som helst. Annet enn verbal pryl. Helt enig, hvist en venn er blakk og trenger gir jeg, selv bruker jeg mine som veggpryd. (litt op, but still) Endret 19. september 2008 av Slim91 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Nå skal du høre. Dette er latterlig. Du bare registrere deg for å få et månedskort. Bare det er nok til utestengelse. Fy, skam deg!!!! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Tror jeg hadde heller tørket meg ett vist sted enn å gi det til tiggerne her, trodde dette var ett gamerforum hvor spill blir diskutert men ser mere og mere ut som ett tiggeforum for å få xbl gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå