Gå til innhold

Multimediafjernkontroll, endre innstillinger

Myst

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg i dag en fjernkontroll til PCen fra Clas Ohlson. Først så funket den ikke med de batteriene som fulgte med (tomme?) men hadde et ekstra av en tynnere type og det gikk fint.

Den har både fordeler og ulemper, går ikke i detaljer nå.

Det jeg lurer på om det er en måte å endre innstillingene dens? Den har knapper for WMP, Real, WinDVD, iTunes, Winamp og Powerpoint. Minst et par av dem har jeg hvertfall ikke bruk for og kunne tenke meg å erstatte de med VLC eller noe annet.

Veldig kinky siden den ikke har programvare, men kanskje noen vet hvordan man kan endre innstillingene? Har en viss følelse av at her trengs det litt hacking.

Mange har sikkert den i hyllene, men slenger ved et bilde for ordens skyld.

post-88220-1221760528_thumb.jpg

Endret av Myst
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte akkurat en sånn fjernkontroll i dag. De hadde visst utgått fra Clas Ohlson, men de hadde noen få igjen på tilbud til 25,- kr :new_woot: Men min funker ikke. Har bare prøvd batteriene som følger med. Det er jo to stk! Men ingen funker. -.-

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg vet, min funket heller ikke med de batteriene som fulgte med. Tenkte at enten passer de ikke eller så er de tomme. Hadde en annen type, CR2010, liggende og den funker. Prøv heller det.

Mens du er i farta, kan du sjekke om spolefunksjonene i Real Player funker? Hos meg funker det ikke, bare pause, stopp, frem/tilbake og lyd, pluss C.

Ellers er den veldig grei å ha, slipper å gå helt bort til PCen hvis det skjer noe mens jeg ser på noe. Venter fortsatt på svar om det er mulig å endre programmer i den da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...