Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fistmile :(:(:(

Anbefalte innlegg

Jeg må bare få si dette

Nå har vi vært 40 påmeldte på sentralen vår, i over 3Mnd og fistmile har ikke tatt kontakt med oss og nå bygger Telenor og Bluecom ut her

Jeg bare vil si dette til dere så jobber i Fistmile det er ikke sånn dere bør holde på FYYYYYYYYY

Hilsen

Mumiene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

www.firstmile.no LES HVA SOM STÅR!!!!!!!

er det så klinkende umulig å kunne lese informasjonen som firmaet gir ut ?her får du nemlig svar på div spørsmål som det er tydelig at du lurer på...

Lenke til kommentar

Skjønner at du har hatt store forventninger om hurtigheten til FirstMile, men har du sett litt her i forumet så vet du hvordan det ligger an. Selv har min sentral hatt 48 i 4-5 mnd nå, men jeg blir jo ikke forbanna for det! Husker du hva Telenor lovet første gangen de begynte med ADSL? At hele, absolutt hele landet skulle ha full dekning før utgangen av 2002!!!

:lol: Men det fant dem fort ut at dem ikke tjente penger på, så da tro dem til med å suge penger ut av ISDN markedet..... :x Så om FM klarer det i løpet av et år er det bra det, for telenor er vel den som har skuffet mest når man skal se på aktørene på markedet! :roll:

mvh M

Lenke til kommentar

nope, se nå de smiliene skal ikke komme men men :(:(:( så fjerner vi en parantes og en kolon så blir det (:(: (finnes ikke smiler for det siste), men tre sur minus to smil er jo en sur :roll:

Var litt på trynet dette her :oops: , poenget var, tenk positivt og se andre muligheter

Lenke til kommentar

Hva hadde du forventet da? Selvsagt hadde de ikke planer om å bygge ut alle plasser selv om det var over et spesifikt antall intressenter. Å tro noe annet er bare dumt. Det ville kostet uhorvelig masse penger. Hvis det hadde vært lønnsomt ville nok noen allerede gjort det.

Uansett, det finnes en annen tråd her der Firstmile diskuteres.

Lenke til kommentar
www.firstmile.no LES HVA SOM STÅR!!!!!!!

er det så klinkende umulig å kunne lese informasjonen som firmaet gir ut ?her får du nemlig svar på div spørsmål som det er tydelig at du lurer på...

Jeg har faktisk lest på siden til de og de er meget treig med og oppdatere siden med ny info

Vi iverksetter utbygging der det er flere enn 20 interessenter som bekrefter bestilling. Vi tar automatisk kontakt med alle interessenter for å bekrefte bestilling når vi har avklart om det er plass til vårt tekniske utstyr i sentralen, og når vi vet hvor fort vi kan få knyttet den til vårt stamnett.

De sier jo her selv at de iverksetter utbygging der det er flere enn 20 interessenter,Og plass vet jeg at det er fordi at jeg har snakket med en nabo så jobber i Bravida

Så de bør vel si at de satser på og bygge ut sentralen dersom det er flere enn 20 påmeldte

Og ikke dette Vi iverksetter utbygging der det er flere enn 20 interessenter

Lenke til kommentar
Husker du hva Telenor lovet første gangen de begynte med ADSL? At hele, absolutt hele landet skulle ha full dekning før utgangen av 2002!!!  

Aldri i livet om de noensinne har lovd noe slikt.

ADSL-utrullingen i norge har vært ganske forsiktig og de har aldri pratet om noe særlig over 70% dekning uansett.

Lenke til kommentar
Jeg må bare få si dette  

Nå har vi vært 40 påmeldte på sentralen vår, i over 3Mnd og fistmile har ikke tatt kontakt med oss og nå bygger Telenor og Bluecom ut her  

Dere har da lite og klage over, noen vil jo tilby dere ADSL uansett.

Lenke til kommentar

Vi iverksetter utbygging der det er flere enn 20 interessenter som bekrefter bestilling. Vi tar automatisk kontakt med alle interessenter for å bekrefte bestilling når vi har avklart om det er plass til vårt tekniske utstyr i sentralen, og når vi vet hvor fort vi kan få knyttet den til vårt stamnett.

Lenke til kommentar

De sier jo her selv at de iverksetter utbygging der det er flere enn 20 interessenter,Og plass vet jeg at det er fordi at jeg har snakket med en nabo så jobber i Bravida  

Så de bør vel si at de satser på og bygge ut sentralen dersom det er flere enn 20 påmeldte

Og ikke dette Vi iverksetter utbygging der det er flere enn 20 interessenter

hehe, her trekker du ut det du vil av teksten. De iverksetter utbygging etter at det er over 20 som bekrefter bestilling, og de kan koble sentralen til stamnettet. De har egentlig sikret seg ganske godt i den teksten der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

de har gjort det MEGET klart i tekstene på hovedsiden at etter at hovednettet i oslo er bygd ut så vil de da fortsette med flere sentraler.

de har sikret seg på ALLE punkter og du kan ikke trekke ut en liten tekst fra en stor sammenheng og si at

"(insert sytete bergenser stemme)

jammen det står jo her at får de 20 interessenter så skal de bygge ut"

hva med å lese pittelitt mer, det står faktisk en GOD del info der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...