Klorin Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Fra i dag av kan man laste ned firmware V30.0.019 til Nokia N82. Jeg har oppdatert min telefon og alt gikk fint. Eneste man skal være klar over er at denne versjonen ikke er hacket slik at man ikke kan inst. usignerte programmer. Dvs hvis tlf er hacket fra før vil det fortsatt fungere å inst. usignerte programmer, men tlf. kan ikke hackes etter oppdatering er fullført. Dette er ihvertfall slik jeg oppfattet det etter å ha lest div. forum på nettet. Lenke til kommentar
waqqern Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Er det noen som vet hva denne oppdateringer inneholder? Jeg har enda et ikon på displayet under Wlanskanning som heter Internett deling. Vet noen hvordan man fjerner den? Lenke til kommentar
zixac Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ja, hva inneholder den? Jeg skulle gjerne visst hva som gjør den annerledes enn forrige versjon før jeg oppdaterer... Jeg har lest noen steder at det er noen som får store problemer med telefonen etter oppdateringen, og andre er superfornøyde. Hvordan vet jeg om min takler dette? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ja, hva inneholder den? Jeg skulle gjerne visst hva som gjør den annerledes enn forrige versjon før jeg oppdaterer... Jeg har lest noen steder at det er noen som får store problemer med telefonen etter oppdateringen, og andre er superfornøyde. Hvordan vet jeg om min takler dette? Ved å prøve, tror jeg. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Oppdateringen inneholder en forbedring av lydkvaliteten på musikkspilleren, samt et høyere maksimum lydnivå enn før. Noen har også sagt at GPSen har blitt raskere, men det har jeg ikke testet ut selv. Lenke til kommentar
zixac Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Da har jeg oppdatert, og alt ser ut til å fungere utmerket Skal prøve den i uken og se hvordan den virker. Får håpe den holder seg like stabil som den gjorde før oppdateringen. Lenke til kommentar
Viksfjord Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Har også oppdatert, men telefonen er blitt "engelsk" og får ikke valgt norsk som språk. Litt kjipt når man skal skrive sms. Lenke til kommentar
zixac Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Merkelig... Min er på norsk og alt fungerer som det skal. Kanskje det varierer fra telefon til telefon. Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 funker denne updaten med vista, husker det var krøll med den som kom sist.. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ja - jeg brukte Vista da jeg oppdaterte, og opplevde ingen problemer. Lenke til kommentar
zixac Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ingen problemer med Vista her heller. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Det har nå kommet en ny versjon av programvaren man oppdaterer telefonen med. Tror det er lurt å laste ned den siden dette er kritisk programvare. De som har hatt problemer, bør ihvertfall prøve å laste ned den først og oppdatere på nytt. "Nokia Software Updater, Software Version 1.4.56 Released" Lastes ned her Endret 21. oktober 2008 av Klorin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå