Jakke Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 For to uker siden kjøpte jeg meg en Peugeot 605. Selvom jeg liker biler kanske standard, har jeg lagt noen planer for den. Motoren er en 2,0 turbo, rekke-4er. Har 148hk på den, regna ut etter kW (108x1,36). Gjort: Vaska bilen igår. Dump-ventil montert - Forge av noe slag. Fikk den for 100,- av en kompis med fucked A3 Skal gjøre: Felger med dekk - kommer imorgen fredag. 215/44 R 17 Anlegg - 2 stk 12" JL Audio og Kicker 2-kanals forsterker PC i bilen - til å styre musikk og ha GPS på. Skjerm skal monteres i taket. Shine lakken - Hos SpesialLakkering i Svolvær, der jeg bor. Er litt matt i lakken. Lakke listene hvite - så de står i stil, synes de skiller seg for mye ut. Shortshift - da vandringen på girstanga er HUGE. Bilder: Har desverre ikke annet enn mobilkamera. Men jeg var litt ustødig på hånda der, pluss litt regn, så det blir bedre på de som kommer snart... Lenke til kommentar
Momicocra Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det kan bli bra dette her Lenke til kommentar
drugis Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 skal du kjøre rundt med di felgene der? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Får nye imorra da Men... STORT men... Clutchen gikk til helvette idag, så jeg må få bytta den... Undres på hva det koster.. Ikke på merkeverksted, har ikke det her... Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Og det kommer ikke bilder før mandag/tirsdag når clutchen er bytta (og betalt - huff, regner med en 5000 inkl moms og deler på den) siden jeg bare lar bilen stå på verksted til da... Kjipe greier da... Men bedre nå enn på langturen Svolvær-Sverige-Svolvær-Narvik-Svolvær i høstferien via Polet i Sverige og NaIT-Party i Narvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå