Gå til innhold

Samsung 32" LCD-TV LE32A656 som pc skjerm?

Hans Erling

Anbefalte innlegg

Jeg bor i en liten leilighet og har dataen i stua. Siden jeg nå kjøper ny pc og min gamle 21" CRT ikke helt henger med om jeg skal utnytte et 4870x2 skjemkort så vil jeg kjøpe en ny LCD skjerm. Jeg ser en del serie/film på pcen så valget står mellom en 24" lcd pc skjerm eller en 32" Full HD (1920x1080) lcd tv.

Dette er TV jeg lurer på å kjøpe.

Hva er "the downside" med å kjøpe en 32" tv der jeg bruker HDMI istedet for en skjerm med samme oppløsning? Om man sitter 1 meter ifra en skjerm på 32" med 1920x1080 oppløsning så blir det da ikke alt så enormt stort? Tven vil stå på en stort skrivebord sånn at eneste jeg trenger å gjøre for å se film/tv fra sofaen er å trille kontorstolen litt til siden.

Å kjøpe en 30" LCD dataskjem som Dell sin er uaktuelt ettersom prisen er ca 20k.

Er det noen her som kjører liknendes løsning som kan fortelle hvordan de føler denne løsningen funker??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joa.. jeg har en 32" SAMSUNG i tilleg til en 226BW, men jeg må si at jeg bruker mest 22" til vanlig pc bruke og kjører filmer på 32". Alikevel de gangene jeg har prøvd litt spilling på 32" har det mest vært spill som AoC der det er mest statiske bilder i forhold til feks COD4 der jeg føler jeg trenger emr respons tid i spillet. Vel og merke sitter jeg da som regel 2 meter fra 32" og mer skrivebords avstand fra 22". Jeg vil også gå utifra at det er sunnere for øynene og penere grafikk på den oppløsningen i 22"

Lenke til kommentar

Denne Samsung'en er jo 1920x1080, vet ikke hva din er, samt at den er 6ms som jeg mener er meget bra for en tv å være. Er ingen proff CS gamer akkurat, men når jeg får meg ny pc kommer jeg nok til å teste litt av de nyeste spillene. Kunne jo kanskje kjøpt 37" i samme serien som har fått ennå mere skryt og satt i sofaen og spillt, litt som med PS3/Xbox360. :)

Endret av Hans Erling
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...