Messifan881 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 når jeg skal starte bf2 skjer det ingen ting... Cd'n har en del riper (noen ganske store) noen som har noen tips Lenke til kommentar
Kjøleskapmannen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Google plx! http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=41488 Lenke til kommentar
RonnyTheMenace Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) når jeg skal starte bf2 skjer det ingen ting... Cd'n har en del riper (noen ganske store) noen som har noen tips Dersom du har riper i cd plata, hjelper det ikke om du lager image fra denne. Det eneste som hjelper er å laste ned en image fil fra nettet, bruke din egen kode ved installasjon og starte spillet fra et miniimage, det nytter nemlig ikke å starte fra imaget du har installert spillet fra. Den som tror noe annet, tror helt sikkert også på julenissen Mitt miniimage funker fint med alle tilleggs/ og booster pakker. Miniimaget er jo å foretrekke uansett, for da slipper du at du får riper i original platen ved å ta den inn og ut av cdrom'en hele tiden! Dette lille imaget og mer kan du få fra +SFS+ sin hjemme side her: http://sfs.servegame.org Endret 21. september 2008 av RonnyTheMenace Lenke til kommentar
Messifan881 Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 når jeg skal starte bf2 skjer det ingen ting... Cd'n har en del riper (noen ganske store) noen som har noen tips Dersom du har riper i cd plata, hjelper det ikke om du lager image fra denne. Det eneste som hjelper er å laste ned en image fil fra nettet, bruke din egen kode ved installasjon og starte spillet fra et miniimage, det nytter nemlig ikke å starte fra imaget du har installert spillet fra. Den som tror noe annet, tror helt sikkert også på julenissen Mitt miniimage funker fint med alle tilleggs/ og booster pakker. Miniimaget er jo å foretrekke uansett, for da slipper du at du får riper i original platen ved å ta den inn og ut av cdrom'en hele tiden! Dette lille imaget og mer kan du få fra +SFS+ sin hjemme side her: http://sfs.servegame.org Takk for svar , men når jeg skal laste ned miniimaget så vil den ikke åpne seg(er ikke så god med pc)... Lenke til kommentar
Kjøleskapmannen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Google plx! http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=41488 Lenke til kommentar
RonnyTheMenace Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) når jeg skal starte bf2 skjer det ingen ting... Cd'n har en del riper (noen ganske store) noen som har noen tips Dersom du har riper i cd plata, hjelper det ikke om du lager image fra denne. Det eneste som hjelper er å laste ned en image fil fra nettet, bruke din egen kode ved installasjon og starte spillet fra et miniimage, det nytter nemlig ikke å starte fra imaget du har installert spillet fra. Den som tror noe annet, tror helt sikkert også på julenissen Mitt miniimage funker fint med alle tilleggs/ og booster pakker. Miniimaget er jo å foretrekke uansett, for da slipper du at du får riper i original platen ved å ta den inn og ut av cdrom'en hele tiden! Dette lille imaget og mer kan du få fra +SFS+ sin hjemme side her: http://sfs.servegame.org Takk for svar , men når jeg skal laste ned miniimaget så vil den ikke åpne seg(er ikke så god med pc)... Du trenger å "mounte" imaget i enten Alcohol 120% eller Daemon Tools for å kunne starte spillet uten CD i CDRom'en din. Det vil si at du trenger en virtuell CD stasjon som du kan kjøre filen "BF2 Miniimage" fra. Er dette like gresk for deg enda, så bare ta kontakt på epost adressen vår på hjemmesiden vår, så skal jeg sende deg en liten videosnutt som viser hvordan du gjør det NB! ved nedlasting fra siden kan det være lurt å bruke microsoft's internet explorer. Går dette fremdeles ikke så kan jeg også sende denne filen via epost. Det ordnar seg...... Endret 24. september 2008 av RonnyTheMenace Lenke til kommentar
Messifan881 Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 når jeg skal starte bf2 skjer det ingen ting... Cd'n har en del riper (noen ganske store) noen som har noen tips Dersom du har riper i cd plata, hjelper det ikke om du lager image fra denne. Det eneste som hjelper er å laste ned en image fil fra nettet, bruke din egen kode ved installasjon og starte spillet fra et miniimage, det nytter nemlig ikke å starte fra imaget du har installert spillet fra. Den som tror noe annet, tror helt sikkert også på julenissen Mitt miniimage funker fint med alle tilleggs/ og booster pakker. Miniimaget er jo å foretrekke uansett, for da slipper du at du får riper i original platen ved å ta den inn og ut av cdrom'en hele tiden! Dette lille imaget og mer kan du få fra +SFS+ sin hjemme side her: http://sfs.servegame.org Takk for svar , men når jeg skal laste ned miniimaget så vil den ikke åpne seg(er ikke så god med pc)... Du trenger å "mounte" imaget i enten Alcohol 120% eller Daemon Tools for å kunne starte spillet uten CD i CDRom'en din. Det vil si at du trenger en virtuell CD stasjon som du kan kjøre filen "BF2 Miniimage" fra. Er dette like gresk for deg enda, så bare ta kontakt på epost adressen vår på hjemmesiden vår, så skal jeg sende deg en liten videosnutt som viser hvordan du gjør det NB! ved nedlasting fra siden kan det være lurt å bruke microsoft's internet explorer. Går dette fremdeles ikke så kan jeg også sende denne filen via epost. Det ordnar seg...... Har sent en epost til dere nå(håper jeg) Vor lang tid vil det ta før jeg får svar. Lenke til kommentar
RonnyTheMenace Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 når jeg skal starte bf2 skjer det ingen ting... Cd'n har en del riper (noen ganske store) noen som har noen tips Dersom du har riper i cd plata, hjelper det ikke om du lager image fra denne. Det eneste som hjelper er å laste ned en image fil fra nettet, bruke din egen kode ved installasjon og starte spillet fra et miniimage, det nytter nemlig ikke å starte fra imaget du har installert spillet fra. Den som tror noe annet, tror helt sikkert også på julenissen Mitt miniimage funker fint med alle tilleggs/ og booster pakker. Miniimaget er jo å foretrekke uansett, for da slipper du at du får riper i original platen ved å ta den inn og ut av cdrom'en hele tiden! Dette lille imaget og mer kan du få fra +SFS+ sin hjemme side her: http://sfs.servegame.org Takk for svar , men når jeg skal laste ned miniimaget så vil den ikke åpne seg(er ikke så god med pc)... Du trenger å "mounte" imaget i enten Alcohol 120% eller Daemon Tools for å kunne starte spillet uten CD i CDRom'en din. Det vil si at du trenger en virtuell CD stasjon som du kan kjøre filen "BF2 Miniimage" fra. Er dette like gresk for deg enda, så bare ta kontakt på epost adressen vår på hjemmesiden vår, så skal jeg sende deg en liten videosnutt som viser hvordan du gjør det NB! ved nedlasting fra siden kan det være lurt å bruke microsoft's internet explorer. Går dette fremdeles ikke så kan jeg også sende denne filen via epost. Det ordnar seg...... Har sent en epost til dere nå(håper jeg) Vor lang tid vil det ta før jeg får svar. Epost er sendt Lenke til kommentar
Fogga Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Eller lese manualen til spillet. Der står det hvordan du får erstattet en ødelagt dvd. Lenke til kommentar
Messifan881 Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 når jeg skal starte bf2 skjer det ingen ting... Cd'n har en del riper (noen ganske store) noen som har noen tips Dersom du har riper i cd plata, hjelper det ikke om du lager image fra denne. Det eneste som hjelper er å laste ned en image fil fra nettet, bruke din egen kode ved installasjon og starte spillet fra et miniimage, det nytter nemlig ikke å starte fra imaget du har installert spillet fra. Den som tror noe annet, tror helt sikkert også på julenissen Mitt miniimage funker fint med alle tilleggs/ og booster pakker. Miniimaget er jo å foretrekke uansett, for da slipper du at du får riper i original platen ved å ta den inn og ut av cdrom'en hele tiden! Dette lille imaget og mer kan du få fra +SFS+ sin hjemme side her: http://sfs.servegame.org Takk for svar , men når jeg skal laste ned miniimaget så vil den ikke åpne seg(er ikke så god med pc)... Du trenger å "mounte" imaget i enten Alcohol 120% eller Daemon Tools for å kunne starte spillet uten CD i CDRom'en din. Det vil si at du trenger en virtuell CD stasjon som du kan kjøre filen "BF2 Miniimage" fra. Er dette like gresk for deg enda, så bare ta kontakt på epost adressen vår på hjemmesiden vår, så skal jeg sende deg en liten videosnutt som viser hvordan du gjør det NB! ved nedlasting fra siden kan det være lurt å bruke microsoft's internet explorer. Går dette fremdeles ikke så kan jeg også sende denne filen via epost. Det ordnar seg...... Har sent en epost til dere nå(håper jeg) Vor lang tid vil det ta før jeg får svar. Epost er sendt har desverre ikke fått noe ennå... Sendte dere til [email protected] Lenke til kommentar
RonnyTheMenace Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 når jeg skal starte bf2 skjer det ingen ting... Cd'n har en del riper (noen ganske store) noen som har noen tips Dersom du har riper i cd plata, hjelper det ikke om du lager image fra denne. Det eneste som hjelper er å laste ned en image fil fra nettet, bruke din egen kode ved installasjon og starte spillet fra et miniimage, det nytter nemlig ikke å starte fra imaget du har installert spillet fra. Den som tror noe annet, tror helt sikkert også på julenissen Mitt miniimage funker fint med alle tilleggs/ og booster pakker. Miniimaget er jo å foretrekke uansett, for da slipper du at du får riper i original platen ved å ta den inn og ut av cdrom'en hele tiden! Dette lille imaget og mer kan du få fra +SFS+ sin hjemme side her: http://sfs.servegame.org Takk for svar , men når jeg skal laste ned miniimaget så vil den ikke åpne seg(er ikke så god med pc)... Du trenger å "mounte" imaget i enten Alcohol 120% eller Daemon Tools for å kunne starte spillet uten CD i CDRom'en din. Det vil si at du trenger en virtuell CD stasjon som du kan kjøre filen "BF2 Miniimage" fra. Er dette like gresk for deg enda, så bare ta kontakt på epost adressen vår på hjemmesiden vår, så skal jeg sende deg en liten videosnutt som viser hvordan du gjør det NB! ved nedlasting fra siden kan det være lurt å bruke microsoft's internet explorer. Går dette fremdeles ikke så kan jeg også sende denne filen via epost. Det ordnar seg...... Har sent en epost til dere nå(håper jeg) Vor lang tid vil det ta før jeg får svar. Epost er sendt har desverre ikke fått noe ennå... Sendte dere til [email protected] Sendte den til broadpark.... Lenke til kommentar
Kjøleskapmannen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Vanskelig å klikke på linken jeg har postet to ganger Messifan? Lenke til kommentar
Messifan881 Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 når jeg skal starte bf2 skjer det ingen ting... Cd'n har en del riper (noen ganske store) noen som har noen tips Dersom du har riper i cd plata, hjelper det ikke om du lager image fra denne. Det eneste som hjelper er å laste ned en image fil fra nettet, bruke din egen kode ved installasjon og starte spillet fra et miniimage, det nytter nemlig ikke å starte fra imaget du har installert spillet fra. Den som tror noe annet, tror helt sikkert også på julenissen Mitt miniimage funker fint med alle tilleggs/ og booster pakker. Miniimaget er jo å foretrekke uansett, for da slipper du at du får riper i original platen ved å ta den inn og ut av cdrom'en hele tiden! Dette lille imaget og mer kan du få fra +SFS+ sin hjemme side her: http://sfs.servegame.org Takk for svar , men når jeg skal laste ned miniimaget så vil den ikke åpne seg(er ikke så god med pc)... Du trenger å "mounte" imaget i enten Alcohol 120% eller Daemon Tools for å kunne starte spillet uten CD i CDRom'en din. Det vil si at du trenger en virtuell CD stasjon som du kan kjøre filen "BF2 Miniimage" fra. Er dette like gresk for deg enda, så bare ta kontakt på epost adressen vår på hjemmesiden vår, så skal jeg sende deg en liten videosnutt som viser hvordan du gjør det NB! ved nedlasting fra siden kan det være lurt å bruke microsoft's internet explorer. Går dette fremdeles ikke så kan jeg også sende denne filen via epost. Det ordnar seg...... Har sent en epost til dere nå(håper jeg) Vor lang tid vil det ta før jeg får svar. Epost er sendt har desverre ikke fått noe ennå... Sendte dere til [email protected] Sendte den til broadpark.... Gidder dere å sende den til [email protected] ? Vanskelig å klikke på linken jeg har postet to ganger Messifan? jeg har vært klikka på den, men skjønte ikke bære........ Lenke til kommentar
Messifan881 Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 når jeg skal starte bf2 skjer det ingen ting... Cd'n har en del riper (noen ganske store) noen som har noen tips Dersom du har riper i cd plata, hjelper det ikke om du lager image fra denne. Det eneste som hjelper er å laste ned en image fil fra nettet, bruke din egen kode ved installasjon og starte spillet fra et miniimage, det nytter nemlig ikke å starte fra imaget du har installert spillet fra. Den som tror noe annet, tror helt sikkert også på julenissen Mitt miniimage funker fint med alle tilleggs/ og booster pakker. Miniimaget er jo å foretrekke uansett, for da slipper du at du får riper i original platen ved å ta den inn og ut av cdrom'en hele tiden! Dette lille imaget og mer kan du få fra +SFS+ sin hjemme side her: <a href="http://sfs.servegame.org" target="_blank">http://sfs.servegame.org</a> Takk for svar , men når jeg skal laste ned miniimaget så vil den ikke åpne seg(er ikke så god med pc)... Du trenger å "mounte" imaget i enten Alcohol 120% eller Daemon Tools for å kunne starte spillet uten CD i CDRom'en din. Det vil si at du trenger en virtuell CD stasjon som du kan kjøre filen "BF2 Miniimage" fra. Er dette like gresk for deg enda, så bare ta kontakt på epost adressen vår på hjemmesiden vår, så skal jeg sende deg en liten videosnutt som viser hvordan du gjør det NB! ved nedlasting fra siden kan det være lurt å bruke microsoft's internet explorer. Går dette fremdeles ikke så kan jeg også sende denne filen via epost. Det ordnar seg...... Har sent en epost til dere nå(håper jeg) Vor lang tid vil det ta før jeg får svar. Epost er sendt har desverre ikke fått noe ennå... Sendte dere til [email protected] Sendte den til broadpark.... Gidder dere å sende den til [email protected] ? Vanskelig å klikke på linken jeg har postet to ganger Messifan? jeg har vært klikka på den, men skjønte ikke bære........ Lenke til kommentar
RonnyTheMenace Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hei igjen messifan! Beklager sen tilbakemelding på ønsket om å få svar til hotmail adressen. Du har helt sikkert fått orden på dette men sendte den på nytt igjen til ønsket adresse. Har hatt litt andre problemer med hd krasj på serveren. Noe som har ført til at både hjemmeside og forumet til +SFS+ har vært nede et par dager. www.sfs.servegame.org Lenke til kommentar
Messifan881 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Hei igjen messifan! Beklager sen tilbakemelding på ønsket om å få svar til hotmail adressen. Du har helt sikkert fått orden på dette men sendte den på nytt igjen til ønsket adresse. Har hatt litt andre problemer med hd krasj på serveren. Noe som har ført til at både hjemmeside og forumet til +SFS+ har vært nede et par dager. www.sfs.servegame.org Tusen takk for svar. jeg har nå funnet veien tilbake til slagmarken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Eller lese manualen til spillet. Der står det hvordan du får erstattet en ødelagt dvd. RETURNS AFTER WARRANTY Electroinc Arts will replace user-damaged media, current stocks allowing, if the original media is returned with a cheque or postal order for £7.50 per disc, payable to Electronic Arts Ltd. Please remember to include full details of the deffect, your name, address and where possible, a daytime telephone number where we can contact you. Electronic Arts Customer Warranty, PO Box 181, Chertsey, KT16 OYL, United Kingdom. Electronic Arts exludes any warranty in relation to the Product if it is bought second had and the customer is not the first end user of the Product. Endret 14. oktober 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå