Gjest medlem-82119 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Har sett på ulike mobiler med ulike former for knapper. Er på jakt etter en avansert telefon, og HTC ser ut til å ha det jeg er på jakt etter. HTC S740 har jo både fysisk qwerty tastatur og standard fysisk talltastatur foran. Men den er dessverre litt strippet føler jeg, både med mindre minne (noe som vel vil påvirke ytelsen), dårligere skjerm, og mangler helt touch skjerm som er veldig nyttig i noen tilfeller. HTC touch pro var lenge en favoritt, men har sett veldig mange kommentarer på at skjermen visstnok er veldig sårbar og lett får riper. Det er ikke gøy på en så dyr telefon. Telefonen mangler også tastatur foran, slik at ringing må foretas på skjermknapper. HTC Touch HD mangler helt fysiske knapper, og man er da avhengig av at skjermknappene fungerer bra. Vil helst klare meg helt uten pennen, ihvertfall stort sett, og håper jo at skjermens størrelse vil muliggjøre et tastatur på skjermen som fortsatt gir god plass til å se det man skriver. Lurer også på spillmulighetene. De fleste actionspill styres jo med talltastene foran på skjermen, og dette mangler både touch pro og touch hd. Er det da mulig å få opp skjermknapper som styrer spillene, eller er man fratatt muligheten til å spille slike spill? Tenker spesielt på å spille gamle fps spill som doom og lignende. Har noen erfaringer med kvaliteten på de ulike knappeløsningene? Har opplevd at plastdekke og skrift har forsvunnet på alle mobilene jeg har hatt etter ca 3 år, og sånn sett så frister det med skjermknapper. Har det på et Sony videokamera, og der passer ikke knappene over det man skal trykke på, slik at man på trykke utenfor knappen for at det skal registreres. Touch hd skal også ha en annen skjermoverflate (glass???) enn touch pro noe som visstnok skal gjøre den mye mer motstandsdyktig mot riper. touch hd har heller ikke flash/led til fotodelen, men flere reviewer påpeker at nyttedelen er lik null uansett, ihvertfall over 20-30 cm. Bilder som er tatt i mørke på ca 1 meters avstand blir fortsatt så mørke at de i realiteten blir ubrukelige. Dermed er vel ønsket om led/flash uvesentlig også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå