Earlskruf Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Kanskje ikke den "beste" kvalitet på bildene eller redigeringen for den saks skyld, er forsåvidt bilder jeg har hatt liggende i et par uker som jeg egentlig bare følte å manipulere litt på. Ble forsåvidt ganske fornøyd med husbildet. Dog noe som mangler, og vet ikke hvordan jeg liker den selektive blurringen. Prøvd å få det til å se litt holgaish ut, jeje: Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Bildet av huset likte jeg ikke. Ser jo ut som et screenshot fra et spill. Det andre kan jeg derimot leve med. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg synes egenltig huset ble ganske så stilig. Men den ballen nede til høyre virker veldig malplassert ... Tom Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 selv likte jeg portrettet best. Kanskje litt tid med curves ville ha gjort seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå