Oerets Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Etter jeg byttet skjermkort og prosessor, startet alt som normalt. Eneste var at jeg byttet port på harddiskene. Jeg skiftet bare oppstartrekkefølge i bios og startet vista. Der fant jeg kun den ene(den med OS). Så slo jeg av, byttet tilbake slik det skulle være, og startet på nytt(med riktig oppstartrekkefølge i bios). Nå finner vista begge diskene, men disk to bare sånn halvveis. Den er på plass Device Manager og fungerer tydeligvis som den skal, men jeg klarer ikke å finne den. Noen som vet hva som kan ha skjedd her? Endret 18. september 2008 av Oerets Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Tråden flyttes til Lagringsmedier-kategorien, da Maskinen fungerer ikke er forbeholdt tilfeller hvor maskinen faktisk ikke fungerer. Logisk nok. Lenke til kommentar
Oerets Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Tja, det er jo da et spørsmål om PC-problemer som jeg ikke har den fjerneste anelse om hva kommer av, kjekkhans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå