Frederick_ Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 noen som har tips hvordan treffe når du rir ? har en tendens til å bomme når ca skal du slå ? Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Tro meg, det kommer etter hvert, etter hvert som du har brukt et våpen en stund, vet du sånn omtrent hvor kjapt det svinger, Må bare huske på at enkelte våpen slår kjappere og har lengre rekkevidde enn andre og du må tilpasse deg det. Beste tipset jeg kan gi er å venne seg til et godt våpen, i mitt tilfelle en 2-hånds øks, så blir du flinkere etter hvert. Lenke til kommentar
MiniX Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 noen som har tips hvordan treffe når du rir ? har en tendens til å bomme når ca skal du slå ? Prøv lanser (tror alt som går under poleram funker). Da er det bare å holde stokken /lansen ihånden og ri fremover. Når du får god nok fart vil du se at den flyttes nedover slik at den ligger paralelt med hesten. Prøv deretter å treffe med den UTEN å trykke noen museknapper. Dersom du klarer det vil du gi masse skade (vaneligvis nok til å drepe). Dette funker selvfølgelig bare for folk som rir, og jeg brukte ihvertfall litt tid på å skjønne at jeg ikke skulle trykke angrepsknappen. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 noen som har tips hvordan treffe når du rir ? har en tendens til å bomme når ca skal du slå ? Selv liker jeg å bruke store sverd, enten bastard sword eller two handed sword. Da får jeg litt bedre rekkevidde med sverdet, og det er lettere å treffe. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg foreslår en skikkelig hammer med langt skaft. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Når du bruker slag eller kuttvåpen, hold inne venstre museknapp før angrepet, slik at våpenet peker mot bakken, også sikter du deg inn på en fiende med hesten, og passerer han så nærme du kan på siden hvor våpenet ditt er. Ett eller to sekunder før du passerer han slipper du museknappen og angrepet vil starte. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Link til hvor jeg kan finne gode mods til spillet her? har det nå som orginalt men begynner og bli kjedlig :-) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 er ingen mods ute til versjon 1 enda men når de kommer vil du finne dem her http://forums.taleworlds.net/index.php?board=9.0 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Angrep nettopp et slott med 5 andre Lords i Kherigt Kharnate. 400 mann mot 200-250 viste seg å bli et blodbad. Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hjalp nylig 600 nords med å slakte 900 swadians, tok meg over 2 timer Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 sikkert mange som har spørt før, men. Får man kjøpt dette her i butikk? L-kjøp, expert? eller må man kjøpe over nett? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Noen som har en oversikt over hva alle "recruit" typene kan bli?. Husker jeg så det til TLD mod'n men har ikke funnet noe til 1.3 enda . Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) noen som har tips hvordan treffe når du rir ? har en tendens til å bomme når ca skal du slå ? Selv liker jeg å bruke store sverd, enten bastard sword eller two handed sword. Da får jeg litt bedre rekkevidde med sverdet, og det er lettere å treffe. ... Pluss at man som oftest halshugger de fleste med ett slag om man har god fart. sikkert mange som har spørt før, men. Får man kjøpt dette her i butikk? L-kjøp, expert? eller må man kjøpe over nett? Ja, spillet har kommet i butikker. Det er dog litt vanskelig å finne. Sjekk ut de mer spill-spesialiserende butikkene (Spider-Man, Gamestop, Gamezone, osv), kanskje du finner det der. Endret 25. september 2008 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Nether Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 sikkert mange som har spørt før, men. Får man kjøpt dette her i butikk? L-kjøp, expert? eller må man kjøpe over nett? Jeg fant det på Game (tidligere Spiderman) i Oslo. Gamestop skulle også få det inn når jeg spurte. Skal forresten rive av forseglingen og begynne å spille i morgen (har fri). Gleder meg. Lenke til kommentar
sindrebv Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg skjønner ikke helt... Hva er forskjellen på det som kom ut for 6 dager siden, og det som er over ett år gammelt?? Begge heter vel bare Mount & Blade :S Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 det som kom ut for et år siden var en beta, dette er det ferdige spillet Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Åssen får man mere enn 39 tropper? når jeg får det står det bare 39\39. Lenke til kommentar
espenta Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Du må får mer renown eller høyere i leadership skill. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Sendte mail til spillbutikken jeg bruker her om dagen med spørsmål om de tok inn m&b... her er svaret: Jeg har sjekket rundt nå, men kan ikke finne det hos noen av leverandøren vi bruker i dag.Er veldig synd. Ser ut som om det er kun butikker som er lokalisert i Sverige eller Danmark som har det inne. Beklager dette. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 sikkert mange som har spørt før, men. Får man kjøpt dette her i butikk? L-kjøp, expert? eller må man kjøpe over nett? Jeg fant det på Game (tidligere Spiderman) i Oslo. Gamestop skulle også få det inn når jeg spurte. Skal forresten rive av forseglingen og begynne å spille i morgen (har fri). Gleder meg. takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg