Hansoen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Dette her må jeg nesten prøve. men et spørsmål: Når man rir inn i kamp, er det sånn Command and conquerer styring av hæren din(marker dem du vil og få dem til å angripe det målet, løpe dit etc) eller er det mer sånn generelt at man roper ut noe som "right flank" til en del eller hele hæren? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Du roper ut ordre, ja. Det er ikke direkte kontroll over enhetene, som i C&C-spillene. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 yey, jeg bluescrenner av spillte eco pc, blir for varm. Bah, fuck it Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Da var spillet i hus Har en følelse at dette kanskje er et av de beste spill kjøpene jeg har gjort noensinne Lenke til kommentar
Freakhavoc Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Får Crossbows noe ut av "Power Draw" skillen?. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Keylar: ikke så vidt meg bekjent, nei. Armbrøst er jo et mekanisk våpen mens buen må strammes og holdes for hånd. Ergo, all logisk resonering tilsier at power draw ikke har noen innvirkning på armbrøst... Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Virker som mitt spill sitter fast på repeat; Nedkjempe noen Looters alene, få penger til å skaffe noen recruits, tape mot en bande Sea Raiders, bli tatt til fange, rømme, gjenta. Blir litt frustrerende etterhvert, noen som har noen gode nybegynnertips? Endret 22. september 2008 av LienK Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hvis du sliter i kamp så gjør quester for lords og konger til du får litt mer penger og status. God regel er å aldri gå i kamp med noen du føler du kommer til å slite mot i førsten. Sea Raiders kan være veldig seige mot recruits ihvertfall. En god ting er å møte de alene ute i feltet å få de delt opp når de møter dine styrker. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 bedre å ri alene først, da du rir fortere og kan stikke av fra searaiders, du kan også gjøre spillet lettere i options, som å gjøre at man tåler mer, ai er dummere osv Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Spilte på defaults en stund, men spillet er jo mye mye tøffere med battle-size 100, normal battle AI og normal battle speed. Selvsagt vanskeligere da, men ettersom jeg er lvl 25 nå, med 4+1 i training, så går det veldig greit å trene opp igjen hæren. Jogger rundt med 30 vaegir/swaedian knights som siste skanse (sist i troppen) og de pleier å ta ALT Jeg forsøker å trene alle mine følgesvenner opp til 4 i riding og gi dem chargers, da dette er i tråd med deres noe begrensede intelligens. Tut og kjør. Selv er jeg smart nok til å ikke ri midt inn i en fiendeflokk, så jeg bruker en heavy courser for tida. No shield lanse, bardiche og bue med 30 piler, 60 piler i kista Endret 22. september 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 syns swedians er litt overpowerd, når du får en gruppe på 20 knights skal det MYE til å tape, har en char som er ridder med charger og masse knights og det er mye lettere i lvl 15 med han, en min horse archer på lvl 25 med masse horse archer Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Bruker kun Vaegir tropper selv, med partilimit 66 nå har jeg 6 følgesvenner, halvparten av troppeme er Vaegir bueskyttere og halvparten Vaegir ryttere. Er bare å måke på med intelligence og pathfinding på alle etter min oppfatning. Da kan jeg løpe fra og ta igjen hvem det skal være... Få litt powerdraw på alle følgesvennene og la de få en kraftig bue så blir det fart på levlinga deres også Noen som har noen gode tips til å øke velferden til landsbyen min? Regner med at jeg får mere skatter jo rikere de er. Blir de rikere av at jeg gjør oppdrag for "Village Elder"? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg har nå 33 Veteran Archers fra Nord og 44 Nord Huscarls. Pløyer ned fiender rimelig bra, men er jo litt svak mot tunge rytter så jeg tror jeg skal recruite noen Rhodok spearmen. Lenke til kommentar
Helstrøm Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det som dreper spillgleden min i dette spillet er hvor utrolig vanskelig det er å nedkjempe andre på hest. Ellers syntes jeg at det skjer altfor lite i byene og borgene. Men det er et bra spill det er sikkert. Skjønner ikke hvorfor folk whiner om grafikken jeg Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Fikk teste spillet nå......Nei huff dette var dårlig. Jeg forventet noe bedre sverd kamp enn trykk lett for rask og lenge for kraft slag, blokk med høyre knapp. Severance hadde 10ganger bedre kamp enn dette og den er eldre og ser mye bedre ut. Jeg klarer bare ikke å leve meg inn i dette spillet når det er så simpelt. Lenke til kommentar
MiniX Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Fikk teste spillet nå......Nei huff dette var dårlig.Jeg forventet noe bedre sverd kamp enn trykk lett for rask og lenge for kraft slag, blokk med høyre knapp. Severance hadde 10ganger bedre kamp enn dette og den er eldre og ser mye bedre ut. Jeg klarer bare ikke å leve meg inn i dette spillet når det er så simpelt. Du fikk med deg at du velger retningen på angrepet samt blokkeringene (med mindre du har skjold)? Prøv å ta en tur i arenaen i en av byene, så får du prøvd deg. Synes forsåvidt grafikken er nydelig. Ihvertfall når det kommer 30-40 kavaleri ridende ved siden av en elv Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Fikk teste spillet nå......Nei huff dette var dårlig.Jeg forventet noe bedre sverd kamp enn trykk lett for rask og lenge for kraft slag, blokk med høyre knapp. Ligger nok noe mer til det en kun dette. Hvis du kun har spam-trykt på museknappen uten å skjønne hva du egentlig gjør, så ja, da kan det se litt simpelt ut.. Men når du får dreisen på combat systemet, så skjønner du lett at det ikke er kun det det handler om. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det som dreper spillgleden min i dette spillet er hvor utrolig vanskelig det er å nedkjempe andre på hest. Ellers syntes jeg at det skjer altfor lite i byene og borgene. Men det er et bra spill det er sikkert. Skjønner ikke hvorfor folk whiner om grafikken jeg Drep hesten da vel. Det funker velig bra Jeg spiller ofte med 2-hånds sverd, evt lanse og ved å sette inn et saftig hugg eller to dør hesten ganske raskt. Jeg pleier å krysse banen til den andre hesten og hogge den forfra om mulig. Du bør selvfølgelig være litt obs på andre folk med lanse, men det går som regel ganske bra å holde seg unna den. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hvordan bruker dere taktikken i kampene? Er det bare å ta "all charge" og ri inn i kampen, eller er ikke det så lurt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg