alinor Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Rhodoks var ganske svakt i 0.960 men kan ha endret seg. De er spyd faction hvis du vil ha ryttere bør duu velge Khergit eller en blanding med Swadians. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 rhodoks, har vel ikke noe cavaleri Jeg har merket at det ikke finnes recruits som blir kavaleri men de andre lordene flyr ihvertfall rundt med haugevis av hestefolk. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Er da bare å oppgradere de, man får valget etterhvert å oppgradere fotsoldatene til swordsmen eller horsemen. Er nesten ingen vits i å sende fotsoldater mot en horde med folk på hest. Da blir de lynsjet rimelig fort untatt hvis du skaffer pikemens. De er meget effektive. Lenke til kommentar
Hockax Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Rhodoks har ingen kavaleri-enheter, men du kan rekruttere ifra andre factions som du ikke er i krig med. Samme måte som å rekruttere ifra din egen faction, dra til landsbyene og rekrutter. Husk at verken Nords eller Rhodoks har kavaleri-enheter, men både vaegir, swadia og khergit har. Du kan også rekrutere kavaleri i taverns rundt i byer, watchman -> caravan guard -> mercenary horseman? -> mercenary cavalry er oppgraderings-treet så du kan kjøpe noen ifra det treet og oppgradere. Husk at du må følge den rekka for at du skal få kavaleri, det går an å oppgradere for eksempel watchman til noe annet også, men det er ikke kavaleri. Mercenary cavalry er den beste av leie-kavaleri-typen. Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Noen som har noen tips på å skaffe seg kavaleri raskere?. Nå har jeg veldig mange spearmenn og sharpshooters men savner noe skikkelig kavaleri. Er forøvrig Lord av Rhodoks.Sliter endel mot crossbow/archer kavaleri. Khergits får hester først, så tidlig som de første soldatene (Tribesmen) og etter det er det utelukkende kavaleri. Khergits kavaleri er generelt langt raskere enn Vaegirs og Swadians, siden de etter hvert bruker Courser, som er den raskeste hesten på spillet, men de tåler til gjengjeld mindre. Lenke til kommentar
espenta Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Kom nettopp fra et stort slag 600 mann tilsammen, 450 lå døde etter slaget Hvordan får du til så store slag? Max battle size er 72 hos meg. Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Kom nettopp fra et stort slag 600 mann tilsammen, 450 lå døde etter slaget Hvordan får du til så store slag? Max battle size er 72 hos meg. Slik Endret 21. september 2008 av Ollie2 Lenke til kommentar
SVD Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det er en mod som heter battlesizer, da kan du ha opp til tusen stykker på hver side tror jeg, det er en liste over mods på hjemme siden til Mount & Blade i forum delen, der har du linker som du kan laste de ned ifra også Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 men pass på de kan bli vansklig, viss du bare har 30 og du møter noen med 150 eller 250. spesielt viss de har mye archers eller crossbow folk, da får man en hel vegg med piler mot seg om dreper deg på sekunder Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Kan være en fordel å ha lav battle size med mindre hærer. Med høy Tactics får du en større andel av dine folk på slagmarken, som kan gjøre slag enklere Lenke til kommentar
pertm Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Dette høres intersangt ut og må testes. Et spørsmål, går det an å ha cavalery archer i spillet? Ut fra det jeg har lest her tviler jeg litt til det. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 prøvde det litt, lett å drepe folk med 1 sverd kutt men er det mulig med xbow og pil og bue å ? :)type hvis du treffer bra så dør de ? Lenke til kommentar
Hockax Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Dette høres intersangt ut og må testes. Et spørsmål, går det an å ha cavalery archer i spillet? Ut fra det jeg har lest her tviler jeg litt til det. Det går helt fint ann, tips til deg: bli med i khergits, de er Mount and Blade's svar på Mongoler. Enda et tips, se på Mount and Blade sine forumer, der er det mange tråder om forskjellige spillestiler. Mount and Blade sine forum Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har sagt det før og sier det igjen, hadde spillet her hatt multiplayer så hadde jeg grinet av glede. Kor kult hadde det ikke vært å slåsset i sanntid og konkurrere om å erobre kontinenter ? Litt morro å se at utviklere som ikke har fått et eneste øre mens de har laget spillet her faktisk knuser konkurrenter som sitter med millioner av kroner. Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Har sagt det før og sier det igjen, hadde spillet her hatt multiplayer så hadde jeg grinet av glede. Kor kult hadde det ikke vært å slåsset i sanntid og konkurrere om å erobre kontinenter ? Litt morro å se at utviklere som ikke har fått et eneste øre mens de har laget spillet her faktisk knuser konkurrenter som sitter med millioner av kroner. Hadde spesielt elsket å se folk i online tournament: 64 deltakere, 1 vinner Og det særlig nå, når fordelingen av utstyr før kampen for en gangs skyld er rettferdig Endret 21. september 2008 av Ollie2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 prøvde det litt, lett å drepe folk med 1 sverd kutt men er det mulig med xbow og pil og bue å ? :)type hvis du treffer bra så dør de ? når du kommer høyere opp i lvl så kan du drepe med et skudd, får du bra bue, bra piler, høy draw power, og mye på archer skillen kan du drepe selv de beste ridderne på 1 head shot, og alle vanlige soldater uansett hvor du treffer dem, men det er ikke før lvl 20+ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Mulig jeg er idiot men: Hvordan snur man seg helt rundt? Musa stopper jo ved 90 grader til høyre / venstre, og a/d strafer bare sidelengs. Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Stopper ved 90 grader? Det hørtes ut som en feil. Går fint an å snu seg 360 grader her ihvertfall. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ok, takker for hjelpen. Da er det nok bare en bug her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg