araziel Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Er det kommet en ny versjon nå? 1.0 kommer vel i morgen om jeg ikke tar feil EDIT: for de av oss som har betalt kan allerede kjøpes av andre hos gamersgate. Endret 18. september 2008 av araziel Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Spørsmål til dere som spiller: Er det mulig å være skikkelig tyv eller snikmorder i dette spillet? Snike seg rundt i byer og stjele det man trenger og ta livet av viktige personer. nei, ikke noe sniking i spillet, er vel noen modder som har snike med, men ikke i orginal spillet. det er dusinvis av mods til spillet. alt fra fantasi til historisk til sci-fi warhammer mods, lotr mods, viking mods, napoleons krigene, amerikanske revolusjonen, 100 års krigen, star wars osv. osv. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 For ikke å nevne mods for bedre grafikk og enorme slag med opptil tusen soldater. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvilken maskinvare krav er det på dette spillet? Fant ingen info på google Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 System Requirements Pentium 766 MHz or Compatible Processor Windows 98/ME/2000/XP Direct3D 3D accelerator Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 johoo da blir det nytt spill på meg Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Har spillt dette spillet siden versjon .808, og ble hekta med en gang. Elsker rett og slett åpenheten og muligheten til å velge hvordan du selv vil spille. Det eneste problemet er at spillet blir veldig repetivt etterhvert, og derfor blir en smule kjedelig... Uansett, gleder meg til jeg kan laste ned 1.0-versjonen! (Mener å ha lest at den slippes 23., men er ikke sikker på om det var offisielt...) EDIT: Leste nettopp på spillets forum at det slippes på nettsidene deres i morgen. Endret 18. september 2008 av wwwerner Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hva er forskjellen fra 0.960 til 1.0? Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Dette må jeg skaffe meg, ser ut som drømmespillet! Lenke til kommentar
Hockax Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ja, det er viktig å få frem at VErsjon 1.0 kommer ut imorra. Infoen kommer ifra Armagan, for dere som ikke vet hvem det er så er det "hoved" utvikleren av Mount and Blade hvis det er riktig å si det. Armagan er ihvertfall utviklernes ansikt utad, og han sier at det kommer imorra!!!!! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 det kommer i mårra for oss som har spillet alt, men det har vært ute i usa noen dager Lenke til kommentar
Hockax Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Tenkte jeg bare skulle gi linken til sida så folk ikke tror vi er bablende idioter: http://forums.taleworlds.net/index.php/topic,45123.0.html Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ja!!! Endelig! Har spilt betaene til dette spillet siden de ekstremt tidlige versjonene! Ekstremt som dette spillet har vokst og utviklet seg Må ha. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Spillet kommer også fysisk i butikk i morgen. Utgivelsesdatoen har vært bestemt lenge (er derfor anmeldelsen av versjon 1.0 kom i dag), og står også i produktboksen i anmeldelsen (hvor dere også kan finne lenker til butikker som selger boksversjonen). Endret 18. september 2008 av Joachim_F Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Kampsystemet var revolusjonerende for et år siden og er det, merkelig nok, fremdeles. Kuleste nærkamp i et spill ever. Punktum. Gleder meg til den nye Ringenes Herre modden!!! Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Fantastisk spill! Gleder meg til 1.0. Lenke til kommentar
qazy Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Så ikke at anmelder nevnte modding-kulturen rundt spillet som er helt enormt. Spillelengden kan mangedobles etter som det ikke finnes akkurat mangel på mods Tenkte også på dette! Hadde også vært på sin plass å ta med noe om utviklingen til spillet, da den er noe spesiell. Men alt i alt, en god omtale som jeg kan si meg enig i. Bare å handle dette folkens! (Jeg har gjort det for lenge siden!) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det sier vel sitt når 2 tyrkiske utviklere presterer å lage et spill som danker ut det meste på RPG fronten kun ved deres egene midler og en genial foretningsmodell. Hatten av for dem. Mount and Blade er et spill jeg har ønsket skulle bli laget av storfolkene i en årlang tid men det eneste jeg har fått er en stereotypisk og generelt sett lik RPG opplevelse fra alle som en. Her har man endelig et spill som virkelig snur sjangeren totalt på hodet og bringer en storm av frisk pust inn i en døende sjanger. Kjempefint. Det skulle bli nevnt at spillet kunne moddes og slik at de irritasjonsmomentene som er nevnt blir løst. Men uansett, god omtale og hjertens enig med karakteren. Dette er et kjempespill. GTA's frihet møter middelalderens barbariske verden. Er du nesten død hjelper det ikke med en liten kopp te mens fiendene stormer rundt deg, her er det vinn eller forsvin. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Kjøpte Mount & Blade for et års tid siden, etter å ha spillt tidligere versjoner litt on/off i noen år. 1.0 er evig rått, mange forbedringer over .960, og jeg lurer på om det ikke har blitt en smule vanskeligere i startfasen (men slikt kan man jo justere en del på). Kult er det i alle fall! Anbefales! Endret 19. september 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Kjøpte for ca. 2 år siden (noe sånt) og likte det mye da. Spilt litt mer siden den gang men ikke mye. Får teste når 1.0 kommer ut, dette kan bli morsomt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg