aspic Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ja, som det står så fint i trådnamnet: Er kortet 6, ein joker i "President"? I heimbygda mi spelte vi alltid president. Reglane var at kløver 3 er superior osv. Og dernest kom 2'arane, så A, så Konge og så vidare. No då eg har flytta til Trondheim har eg støtt på mange rare folk. Nokre av desse "nye" vennane min påstår bastant at kortet 6 i President tel som joker. Er dette vanlege reglar? Som de kanskje skjønner har det blitt mykje kverulering over denne uenigheita. Eg ser Wikipedia seier at 6 er joker, men eg kunne like raskt redigert den artikkelen til å seie det motsatte, derfor spør eg dykk! Kva spelar de med? Mod: kunne du vennligast ha slengt opp ein poll? Ps: eg beklagar om dette emnet er tatt opp tidlegare. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Fleire ulike reglar, kjem heilt an på kor i landet du er. Første eg lærte var rute 3 som superior, kløvar 3 starter mens resten som du sa. Men har og spelt med 6'ar som joker kort. Men ein poll me kva vi foretrekker hadde vore fint. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Ja, eg er klar over at reglane skil veldig frå kor ein er i landet. Men eg ville heller ha slått meg til ro om eg visste størsteparten av landet spelte med 6 som joker, eller omvendt For eg meiner sjølv at 6 ikkje er joker! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Åh nei. Kløver 3 tar ut hele bunken. Og spar eller ruter 3 begynner (avhengig av hvilken klasse som "startet" runden ). 2 er det høyeste kortet i bunken, artig artig. Slik spilte vi det. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 spiller med kløver tre slår ut alt og to høyest resten går i vanlig rekkefølge Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Det er akkurat slik eg har spelt det også. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg har alltid spilt med ruter 10 som høyste kort Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det er da toeren som er høyest. Tre er jo lavest, og seks, jo, det er seks. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Vill si at en sekser er en sekser. Men vet ikke om du/dere har hatt med regelen at det er en klassifisering på mønsterne også (spar, køver, ruter, hjerter, i denne rekkefølgen) iogmed at du ikke skrev noe om det i #1 post. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Nei. Vi har berre med to enkle klassifiseringar: kløver 3 er superior, tar alt osv, og at han med ruter 3 byrjar (men det er berre første runden, seinare byrjar han som er bums). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå