MercedesMotor Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) For lenge siden lagde jeg en profil som jeg ikke vil ha der lenger. Åssen kan jeg fjerne denne? Det går ikke ann å slette den fra Meny->Instillinger->Profiler, der kan jeg bare endre eller aktivere. Jeg har prøvd mange rare måter, men finner ikke det ut. Har sjekket i manualen også, men fant ikkeno. Jeg har en Nokia 6500 Classic. Takk på forhånd Endret 18. september 2008 av MercedesMotor Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Du kan ikke slette, eller lage nye profiler, du kan endre på dem. Vil du ikke ha den, kan du bare ikke bruke den.. Eventuelt kalle den 'Min Profil 1' eller noe igjen Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Du kan ikke slette, eller lage nye profiler, du kan endre på dem. Vil du ikke ha den, kan du bare ikke bruke den.. Eventuelt kalle den 'Min Profil 1' eller noe igjen Hehe Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå