daheri Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Hei, Jeg skal kjøpe en minibærbar med maks 11' skjerm. Så langt jeg kan se har jeg bare følgende alternativer: Asus eee Acer aspire one MSI wind Er det flere alternativer å velge mellom? Jeg ønsker nemlig integrert Bluetooth, et ålreit tastatur og må ha maskinen innen 10 oktober. Helst også en 10' skjerm, men jeg klarer fint en 9' skjerm også. Problemet med eee er jo at tastaturet er ikke bra med shift-tasten plassert meget ugunstig. Acer leveres ikke med BT (såvidt jeg kan se) Og MSI som både har BT og et bra tastatur, er jo praktisk talt umulig å få tak i. Noen forslag? Endret 18. september 2008 av daheri Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det er nok de pc'ene som er i salg nå ja, med mindre du bestiller fra utlandet, da kan du få tak i HP mininote og Dell Mini Inspiron. Ellers så kommer det jo mange fremover, men vis du må ha den før 10. oktober så er dette valgene. Det er nok de pc'ene som er i salg nå ja, med mindre du bestiller fra utlandet, da kan du få tak i HP mininote og Dell Mini Inspiron. Ellers så kommer det jo mange fremover, men vis du må ha den før 10. oktober så er dette valgene. Det finnes dog mange kopier vis du ser ut i verden, vet blant annet at det finnes en versjon til av MSI wind. Lenke til kommentar
RadivS Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ja det begynner å bli noen å velge imellom, men frem mot jul skjer det nok mye: http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_netbooks Atom 2. gen kommer og AMD og Via kommer med nye prosessorer til netbook - skjer mye på en gang. Lenke til kommentar
hizzz Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Amentio har HP 2133 på lager. God skjerm og glimrende tastatur, men litt svakere prosessor enn hos konkurrentene. Les mer i HP-tråden. Lenke til kommentar
elektrofilz Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hei, Jeg skal kjøpe en minibærbar med maks 11' skjerm. Så langt jeg kan se har jeg bare følgende alternativer: Asus eee Acer aspire one MSI wind Er det flere alternativer å velge mellom? Jeg ønsker nemlig integrert Bluetooth, et ålreit tastatur og må ha maskinen innen 10 oktober. Helst også en 10' skjerm, men jeg klarer fint en 9' skjerm også. Problemet med eee er jo at tastaturet er ikke bra med shift-tasten plassert meget ugunstig. Acer leveres ikke med BT (såvidt jeg kan se) Og MSI som både har BT og et bra tastatur, er jo praktisk talt umulig å få tak i. Noen forslag? Anbefaler MSI Wind på det varmeste! Vel å merke 3-cellers med 120gb harddisk og 1 Gb ram, Wlan og bluetooth. Stillegående, blir lite varm, fint og ergonomisk tastatur og lyssterk skjerm som funker utmerket i sollys. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Atom 2. gen kommer og AMD og Via kommer med nye prosessorer til netbook - skjer mye på en gang. Jaha, kilder på dette? Atom dualcore kommer ikke til netbooks, ihvertfall ikke før jul. http://www.fudzilla.com/index.php?option=c...38&Itemid=1 AMD sies å ha lagt ned Bobcat prosjektet. http://www.theinquirer.net/gb/inquirer/new...md-kills-bobcat Men Via C7 Nano burde bli tilgjengelig snart, men det har ikke jeg sett noen bekreftelse på? Endret 24. september 2008 av NorthWave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå