Exilim Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Subwoofer "FORCE" FS-12 12” subwoofer 500 Watt maks effekt 250 Watt RMS Følsomhet 94 dB/m 4 Ohm Hvor stor kasse trenger jeg her? Helst i cm mål på platene ettersom jeg aldri kommer til å greie å regne litermål til size på platene:s Trenger litt hjelp med framgangsmåte osv også Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det enkleste du gjør er å ta kontakt med de du kjøpte subben hos. De har garantert målene Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Gå inn på nettsiden deres, er vanlig at produsentene har kasseforslag og tegninger på nettsiden. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Gå inn på nettsiden deres, er vanlig at produsentene har kasseforslag og tegninger på nettsiden. Er ikke sikkert det, ikke på dette "jalla" merket Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Trenger flere opplysninger enn det der for å kunne beregne en kasse. Bl.a. Vas, Qts og Fs. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hadde jeg hatt analog nettlinje nå, så hadde noen skyldt meg 10 øre. Soundstorm FD12 : Spesifikasjoner og utregninger for basskasse. Før du begynner utregningen, så må du vite tykkelsen på materialet du skal bygge det av, og hvor stor kasse du har plass til i bilen. (høyde, lengde, bredde) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå