Costello Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Zohan er den fødte terroristjeger. Les mer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Adam Sandler er (fortsatt) ikke morsom Den setningen sier alt om denne filmen. Altså... Adam Sandler har klart å være morsom et par ganger tidligere, men denne filmen feiler på alle punkter. Tror jeg dro på smilebåndet en eller to ganger gjennom hele filmen. Noen filmer lykkes med å være overdrevne. Denne gjør det ikke. Hadde jeg betalt for å se filmen hadde jeg krevd pengene tilbake. Hvor stiller jeg meg i kø for å få tilbake tiden jeg brukte på denne filmen? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Filmen var dessverre helt elendig. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Jeg hadde så lave forventninger til denne at jeg ble positivt overrasket. Til tider faktisk ganske morsomt, men en halvtime for lang. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) *For det første, vær så snill å slutt og skrive i tredjeperson... Er så teit, uff.. For det andre.. Filmen var bra : D Palestinerne er best i filmen! XD Rob Schneider spiller forresten palestiner http://www.youtube.com/watch?v=pcMPWowkz00&fmt=18 Endret 18. september 2008 av SLi Lenke til kommentar
nuffenuff Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Adam Sandler er med? takk, det var alt jeg trenger å vite for å styre laaaaangt unna. Fritt Palestina, boikott Israel! Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Filmen er jo faktisk morsom til tider. Bare at de prøver for hardt å være morsomme, slik at noen scener bare blir teite. Men fortsatt, jeg synes filmen var grei nok underholdning. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Sandler eier jo ikke utstråling. Han er som en gråstein. Ett eneste ansiktsuttrykk har han på reportoaret. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Ikke krøll med Zohan,er det offisiel norsk tittel? hørtes veldig teit ut,hadde vert bedre med "Du kødder ikke med Zohan" eller noe. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Når man bruker ordet "krøll" så sier det det meste om denne filmen. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Fantastisk oversettelse^^ Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Fantastisk oversettelse^^ Grusom oversettelse^^ Faktisk den dårligeste jeg har opplevd i min voksne levetid. Ergo kan jeg forstå et lite mindretall som synes den er fantastisk. Lenke til kommentar
ksjoet Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Disco musikken var vel mer 90 talls? Syntes jeg hørte en del gamle techno slagere Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Tja, man har jo alltid "Austin Powers - Spionen som spermet meg"... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Eller som den fantastisk oversatte Gigli (j-lo og affern) som ble til Tough Love på "norsk". Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Jeg likte filmen, og lo faktisk flere ganger gjennom den. En av de beste komediene jeg har sett i år hvertfall=) Likte det at den var så barnslig^^, Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Hvorfor er det så mange som ikke liker Adam Sandler? Jeg digget denne filmen. En av de beste komediene jeg har sett i år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg