Blåbær Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 La han bare sippe videre. Slike butikker på hypet opp til 1000. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg mistenker at lav pris er ikke greia med Canon Store. Slike produsent-butikker har en tendens til å være prisleder med negativt fortegn ... Tom Fordelen (for dem) er vel at de vil ha alle nye modeller en stund før andre butikker Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Var innom der i dag. Synes hele butikken virker kaotisk og uoversiktlig. Ikke et sted hvor man kan se på ting i ro og fred. Lenke til kommentar
marekz Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Han tenker nok på en ekte applestore, og de er det 0 av i norge.Er vell 1 i hele europa eller noe sånt. 19 i Europa, for å være helt nøyaktig. 18 i UK, 1 i Italia. (Kilde) Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Skulle ønske vi hadde Apple-stores i Norge.. Eplehuset.no er jo ikke så langt unna, og de har også fysiske butikker... Hehe, ja, tenkte ikke på det når jeg skrev det.. (: Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg var innom der på lørdag og fikk, som Spartan, inntrykk av at hele butikken er uoversiktelig. Første tanken min da jeg fikk øye på Canon-hjørnet var "Å nei, nå har DE også begynt som Apple. Jaja, enda en grunn til å holde seg unna slikt møl". Det er vel ikke så vanskelig å skjønne at jeg misliker merker som har et voldsomt behov for å stikke seg ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg