Gå til innhold

HW-juleball 2009 for forumbrukerene - Stemning for det?

Eplefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dette blir neste år kan jeg jo stille. Men det med bar er vel ikke så vanskelig å fikse? Når man ankommer skal man vel betale eller værtfall "sjekke inn" da kan man jo bare få et bånd eller kort. Aldersgrense kan vel være 16 ca. De under 16 får sikkert ikke lov til å dra uannsett.

mine 2.5 cent.

Lenke til kommentar

Siden det er et lukket arrangement så kan vi faktisk gjøre det, Pepsi.

Men i så tilfelle så vil jeg dele lokalene i to med en under atten-del. Baren kommer selvfølgelig til å ligge i over atten-delen. Sjekker litt rundt etter alternative plasser å ha ballet på nå. :)

Edit: Åh, samebror! Selvfølgelig senker vi antatt aldersgrense slik at du kan ta med deg damen din! Beklager at jeg ikke tenkte på det da jeg skrev førstepost.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Er ikke 18 selv.. 2 år til doh, men kan ærlig innrømme at aldersgrensen burde vært 18, visst dere ikke foretrekker fjortisdrekking eller fjortisfest..

My upinion!

"Fjortissdrikking" er ikke forbeholdt de under 18, på samme måte som de under 18 kan drikke på normal måte de og (dog vet jeg ikke helt hva som vil anses som "normal" drikking i et sånt tilfelle. Hyggelig til-mat og prat-drikking eller fylledrikking så spyet flyter). ;)

edit: Er lenge til og vil uansett ikke være over 18, men kunne vært gøy å komme. Vi får se.

Endret av hernil
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...