Gå til innhold

HW-juleball 2009 for forumbrukerene - Stemning for det?

Eplefe

Anbefalte innlegg

Vi trenger god tid til å få alt det administrative i orden, og ikke minst at folk skal få god tid til å bestille billetter. Å ha det få måneder fra nå blir alt for tidlig, rett og slett. Selvsagt, om alt skulle falle på plass fortløpende nå, så kan vi skyve det fremover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi trenger god tid til å få alt det administrative i orden, og ikke minst at folk skal få god tid til å bestille billetter. Å ha det få måneder fra nå blir alt for tidlig, rett og slett. Selvsagt, om alt skulle falle på plass fortløpende nå, så kan vi skyve det fremover.

Aah, det er litt mer forståelig. Reiser til Brasil for å studere neste år, men jeg skal klare å komme meg hjem i julen. Dette må man få med seg.

Lenke til kommentar

Det står ihvertfall ikke på kreativiteten! Det viktigste blir å markedsføre prosjektet godt i tiden fremover slik at det ikke ender opp som et lite pølseparty. Noen artikler på forsiden og/eller timesannonser på alle sidene i nettverket kunne kanskje hjulpet til med dette? Hvem står for alt det praktiske?

Lenke til kommentar
Det står ihvertfall ikke på kreativiteten! Det viktigste blir å markedsføre prosjektet godt i tiden fremover slik at det ikke ender opp som et lite pølseparty. Noen artikler på forsiden og/eller timesannonser på alle sidene i nettverket kunne kanskje hjulpet til med dette? Hvem står for alt det praktiske?
Så langt er det meg, Espen pai, Aidskake og -Torb, men Dotten skal chippe inn med litt hjelp administrativt, og artikler/annonsering av emnet vil nok komme etterhvert. :wee:
Lenke til kommentar

Gi meg pølsefest i sauna med tilhørende finsk fjernsynteater og glødende knappenåler under fingerneglene før du gir meg et "HW-treff" med kvinneguidens brukere. Tror det er opplevelser som kan sammenlignes når det gjelder glede.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...