Gå til innhold

HW-juleball 2009 for forumbrukerene - Stemning for det?

Eplefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi trenger god tid til å få alt det administrative i orden, og ikke minst at folk skal få god tid til å bestille billetter. Å ha det få måneder fra nå blir alt for tidlig, rett og slett. Selvsagt, om alt skulle falle på plass fortløpende nå, så kan vi skyve det fremover.

Aah, det er litt mer forståelig. Reiser til Brasil for å studere neste år, men jeg skal klare å komme meg hjem i julen. Dette må man få med seg.

Lenke til kommentar
Det står ihvertfall ikke på kreativiteten! Det viktigste blir å markedsføre prosjektet godt i tiden fremover slik at det ikke ender opp som et lite pølseparty. Noen artikler på forsiden og/eller timesannonser på alle sidene i nettverket kunne kanskje hjulpet til med dette? Hvem står for alt det praktiske?
Så langt er det meg, Espen pai, Aidskake og -Torb, men Dotten skal chippe inn med litt hjelp administrativt, og artikler/annonsering av emnet vil nok komme etterhvert. :wee:
Lenke til kommentar
Så langt er det meg, Espen pai, Aidskake og -Torb, men Dotten skal chippe inn med litt hjelp administrativt, og artikler/annonsering av emnet vil nok komme etterhvert. :wee:

Nå vel. Gav beskjed om at det er uaktuelt at jeg er med i komitéen, men jeg kan gjerne bidra med forslag osvosv.

Itno arrangering på meg igjen. Fikk min del av kaka etter HW-fotballen. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...