Eplefe Skrevet 18. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Vi trenger god tid til å få alt det administrative i orden, og ikke minst at folk skal få god tid til å bestille billetter. Å ha det få måneder fra nå blir alt for tidlig, rett og slett. Selvsagt, om alt skulle falle på plass fortløpende nå, så kan vi skyve det fremover. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Hmm ... Ser den. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Vi trenger god tid til å få alt det administrative i orden, og ikke minst at folk skal få god tid til å bestille billetter. Å ha det få måneder fra nå blir alt for tidlig, rett og slett. Selvsagt, om alt skulle falle på plass fortløpende nå, så kan vi skyve det fremover. Aah, det er litt mer forståelig. Reiser til Brasil for å studere neste år, men jeg skal klare å komme meg hjem i julen. Dette må man få med seg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 18årsgrense er et must. Høres morsomt ut. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Det som er er at det kan arrangeres slik at de over atten får drikke alkohol, men de under atten får lov å delta allikevel. Skal ta det opp med de vi leier lokalene av. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Da må det legges opp separat avdeling for de som drikker. Dette er en måte utleiere liker veldig godt. Men dette blir for mye klasse og stil for min del. Pass. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Kan jo bli interessant. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 *mine innlegg* Har jeg flaks har jeg fri fra studiene når dette skjer. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Det står ihvertfall ikke på kreativiteten! Det viktigste blir å markedsføre prosjektet godt i tiden fremover slik at det ikke ender opp som et lite pølseparty. Noen artikler på forsiden og/eller timesannonser på alle sidene i nettverket kunne kanskje hjulpet til med dette? Hvem står for alt det praktiske? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Det står ihvertfall ikke på kreativiteten! Det viktigste blir å markedsføre prosjektet godt i tiden fremover slik at det ikke ender opp som et lite pølseparty. Noen artikler på forsiden og/eller timesannonser på alle sidene i nettverket kunne kanskje hjulpet til med dette? Hvem står for alt det praktiske?Så langt er det meg, Espen pai, Aidskake og -Torb, men Dotten skal chippe inn med litt hjelp administrativt, og artikler/annonsering av emnet vil nok komme etterhvert. Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Hva med kvinneguiden.no? De er eid av Diskusjon.no, eller noe sånt. Så det blir ikke bare menn ala pølsefest Endret 18. september 2008 av Fox Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Gi meg pølsefest i sauna med tilhørende finsk fjernsynteater og glødende knappenåler under fingerneglene før du gir meg et "HW-treff" med kvinneguidens brukere. Tror det er opplevelser som kan sammenlignes når det gjelder glede. Endret 18. september 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Så langt er det meg, Espen pai, Aidskake og -Torb, men Dotten skal chippe inn med litt hjelp administrativt, og artikler/annonsering av emnet vil nok komme etterhvert. Nå vel. Gav beskjed om at det er uaktuelt at jeg er med i komitéen, men jeg kan gjerne bidra med forslag osvosv. Itno arrangering på meg igjen. Fikk min del av kaka etter HW-fotballen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Du er ufrivillig rådgiver. Elns. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Jeg trenger en date.. ..noen som melder seg? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Hva med Hylo? =D Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Hva med Hylo? =DJa, hva med Hylo? Han er kjekk, smart og har en fin ræv! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 (endret) TRE-ORDS-REGELEN! *SLAP* Med utskiftningene i utelivsbransjen i Norge er det vel fare for at stedet er konkurs innen desember 2009. Det er jo drøyt lenge til. Endret 19. september 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 TRE-ORDS-REGELEN! *SLAP*Jeg jukset, og jeg INNRØMMER DET! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 (endret) I close thread then. Regelen gjelder. (Ja, jeg mente å skrive ukorrekt engelsk!) Sånn, da har jeg fikset topic. Var ikke så vanskelig. ^^ Endret 19. september 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg