Eplefe Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) HW-juleball 2009! Tid: Vinter 2009 Location: Jeg har fått forskjellige tilbud. Pris: Ikke fastsatt. Betjent bar. Aldersgrense: 18 år (ikke fastsatt enda) Antrekk: Pent kledd Finn frem konfirmasjonsdressen! Etter litt frem og tilbake ville vi sette i stand noe sosialt for hele forumet, og ikke bare den aktive bestanden i sosialt-delen. Nå har vi fått positiv respons fra administrasjonen, og skal egentlig bare sjekke stemningen rundt et juleball for forummedlemmene. Vi vil ha en kapasitet på 150 mennesker, og billettprisen blir inkludert mat og noe drikke. Det vil være betjent bar der, så med mindre vi finner en fiffig løsning for å hindre mindreårige i å benytte seg av nevnte bar vil det ende opp med attenårsgrense. Om stemningen rundt det er god vil det etterhvert annonseres i flere deler av forumet, slik at "budskapet" skal nå ut til alle, og det vil bli mulighet til å kjøpe billett så fort vi får alt det formelle på plass. Så, skriv i denne tråden, om så bare for å få den i dine innlegg, hvis dette virker interessant, så skriv i tråden! Jo flere positive tilbakemeldinger vi får, jo større sjanse er det for at dette blir en realitet! Endret 10. november 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Jeg er interessert, men tar meg ikke godt ut i dress, but I don't care. Prøver å bli med ihvertfall Hvem melder seg frivillig som date? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Jeg er interessert, men tar meg ikke godt ut i dress, but I don't care. Prøver å bli med ihvertfall Hvem melder seg frivillig som date? Jeg tar deg gjerne med på en date PepsiCo. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Jeg! : D Edit: Doh and double doh. Jeg er med uansett. Endret 18. september 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Oslo poslo. Endret 18. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Hvordan foregår egentlig et ball der 95% av de som deltar er menn? Boy-on-boy? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Det blir mest sannsynlig mulighet for å ta med date. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Jeg tar deg gjerne med på en date PepsiCo. Weee Hvordan foregår egentlig et ball der 95% av de som deltar er menn? Boy-on-boy? Man kan ha med date I guess Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Ooh, dette virker interessant. Selv om jeg ikke er glad i å bruke dress, oh well, pent antrekk er vel ikke synonymt med dress heller ... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 (endret) ...Ikke kjole. Jeg kan gå med på kilt, men vær så snill, ikke kjole. Edit: Gå i hvert fall til anskaffelse av en ny en. Endret 18. september 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 hmm... Kilt ja. Kanskje jeg skal vurdere å dra. Men hva bruker man over kilten egentlig? En vanlig dressjakke? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Kilt ja ... Det kan jeg bruke, og slapp av Eple, jeg hadde ingen planer om å komme i kjole Jeg har ingen classye kjoler uansett ... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Selvsagt kan man bruke vanlig dressjakke over kilt. Noe annet hadde jo vært direkte latterlig. Lurer på om jeg og skal komme i dress. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 er intresert men viss det blir 18års aldersgrense går det ikke BTW skal man ha med date 8D? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Så var det å finne et sted å kjøpe kilt da. Skal jeg ha en, skal den ikke være fra ei erotisk sjappe Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Jeg er interressert, men blir ikke 18 før neste år... og kan bare hvis det blir i januar. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Det blir mest sannsynlig Desember 2009. :\ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Ouch ... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Wut? Det er jo... Evigheter til oO Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Det blir mest sannsynlig Desember 2009. :\ eh? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg