µT. Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hei! Jeg lurer på om det finnes en webside der man kan få oversikt over norske selskap og firma i utlandet? Lurer da spesielt på Frankrike, siden jeg flytter til Cannes snart. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hør med dem: http://www.innovasjonnorge.no/Internasjona...ndet/Frankrike/ Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Takker Skal ta en titt på det. Lenke til kommentar
PayPaal Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Lurte nå på det samme 8 år etter. Google hjalp meg ikke akkurat så mye.. Noen som vet ? Lenke til kommentar
( ) Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Lurte nå på det samme 8 år etter. Google hjalp meg ikke akkurat så mye.. Noen som vet ? Altså, hvis du faktisk lurer på samme land, sjekk websider for Innovasjon Norge, ambassadene, samt det fransk-norske handelskammer. Og hvis dette var feil land, spesifiser hvilket du lurer på... Lenke til kommentar
PayPaal Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Lurte nå på det samme 8 år etter. Google hjalp meg ikke akkurat så mye.. Noen som vet ? Altså, hvis du faktisk lurer på samme land, sjekk websider for Innovasjon Norge, ambassadene, samt det fransk-norske handelskammer. Og hvis dette var feil land, spesifiser hvilket du lurer på... Takk ! Mente også Frankrike. Ikke mange flere ressurser 8 år etter uansett... Lenke til kommentar
( ) Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Lurte nå på det samme 8 år etter. Google hjalp meg ikke akkurat så mye.. Noen som vet ? Altså, hvis du faktisk lurer på samme land, sjekk websider for Innovasjon Norge, ambassadene, samt det fransk-norske handelskammer. Og hvis dette var feil land, spesifiser hvilket du lurer på... Takk ! Mente også Frankrike. Ikke mange flere ressurser 8 år etter uansett... Jeg nevner de ressurser jeg kjenner til - men det skulle da også finnes noe slags firmaregister i Frankrike, hvor utenlandske selskapers lokale avdelinger ville være registrert... Har du sjekket for noe sånt ? Men ellers - hvor mange sånne ressurser skulle der egentlig være ? En pr selskap som har avdeling i Frankrike ? Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 (endret) Brukte Google 1 sekund og dette er mitt første søk: http://www.norvege.no/norsk/okonomi-og-naringsliv/samhandel/#.Vyd3CvmLRhE http://www.norvege.no/PageFiles/294612/Norske%20bedrifter%20i%20Frankrike%202016.pdf (Men er en gammel Googler.) Norske bedrifter i Frankrike 2016.pdf Endret 2. mai 2016 av arne22 Lenke til kommentar
( ) Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Av en eller grunn slo det nettopp nå inn én annen mulighet her: Bransjeorganisasjoner. Hvilke som finnes, hva slags databaser/websider de har, etc... må jeg overlate til leseren som en praktisk øvelse... ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå