Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne Ringenes Herre parodifilm!

FredrikUG92

Anbefalte innlegg

Ja, som emnetittelen sier er jeg altså på jakt etter en ringenes herre parodi, og den skal være å finne på youtube. Filmen jeg leter etter er når Gandalf mister hatten sin, og han sier et eller annet om at han må gå hele veien tilbake for å finne den... Er ikke helt sikker, men mener å huske at den var på svensk, hvis ikke var den på engelsk. Det er i hvertfall en ganske morsom scene, er mulig at den er med i "Sagan om de bannlysta"...

Har lett og lett, men jeg evner ikke å finne den... :(

Hadde blitt kjempetakknemlig om noen hadde funnet ut hvem jeg mener...!

Endret av FredrikUG92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, som emnetittelen sier er jeg altså på jakt etter en ringenes herre parodi, og den skal være å finne på youtube. Filmen jeg leter etter er når Gandalf mister hatten sin, og han sier et eller annet om at han må gå hele veien tilbake for å finne den... Er ikke helt sikker, men mener å huske at den var på svensk, hvis ikke var den på engelsk. Det er i hvertfall en ganske morsom scene, er mulig at den er med i "Sagan om de bannlysta"...

Har lett og lett, men jeg evner ikke å finne den... :(

Hadde blitt kjempetakknemlig om noen hadde funnet ut hvem jeg mener...!

er nok denne du ser etter

Del 1

Del 2

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei

Jeg leter etter en RINGENES HERRE parodi hvor orkene vil voldta merry og pippin. Den ser ut som denne, men med en annen, svensk dubbing.

EDIT FANT DEN!

Sagan Om Dom Retarderade Misantroperna

Endret av TommyNator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...