FredrikUG92 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Ja, som emnetittelen sier er jeg altså på jakt etter en ringenes herre parodi, og den skal være å finne på youtube. Filmen jeg leter etter er når Gandalf mister hatten sin, og han sier et eller annet om at han må gå hele veien tilbake for å finne den... Er ikke helt sikker, men mener å huske at den var på svensk, hvis ikke var den på engelsk. Det er i hvertfall en ganske morsom scene, er mulig at den er med i "Sagan om de bannlysta"... Har lett og lett, men jeg evner ikke å finne den... Hadde blitt kjempetakknemlig om noen hadde funnet ut hvem jeg mener...! Endret 18. september 2008 av FredrikUG92 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ja, som emnetittelen sier er jeg altså på jakt etter en ringenes herre parodi, og den skal være å finne på youtube. Filmen jeg leter etter er når Gandalf mister hatten sin, og han sier et eller annet om at han må gå hele veien tilbake for å finne den... Er ikke helt sikker, men mener å huske at den var på svensk, hvis ikke var den på engelsk. Det er i hvertfall en ganske morsom scene, er mulig at den er med i "Sagan om de bannlysta"...Har lett og lett, men jeg evner ikke å finne den... Hadde blitt kjempetakknemlig om noen hadde funnet ut hvem jeg mener...! er nok denne du ser etter Del 1 Del 2 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 "Men for faen, Gandalf!" Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det er nok riktig det som Shiny metal ass sier. Sagan om de bannlysta, første del. "Venta lite nu... det rør seg for fan inte! Takket vära det her jävla fjantet blåste min hatt opp dit!" "INTE SKRIK!" Den beste RH-parodien noen sinne, etter min mening (hvertfall nordiske) Lenke til kommentar
FredrikUG92 Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Ja, det synes jeg også... Skulle ønske de hadde laget flere. Men takk skal du ha shiny! Endret 19. september 2008 av FredrikUG92 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ja, det synes jeg også... Skulle ønske de hadde laget flere. Men takk skal du ha shiny! no problem mate Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ja, det synes jeg også... Skulle ønske de hadde laget flere. Men takk skal du ha shiny! Det er jo faktisk flre enn to deler, det er seks med introen. Sjekk på brukeren til han som har lagt ut filmene Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg vil anbefale dere å sjekke ut Sagan Om Saftkalaset også Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 kunne sett gjerne tenke meg og sett hele Lotr i parodi versjon. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 "Du er førr dårlig att kasta sten!" :!: Btw, vet sikkert elendig svensk ^^ Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Den beste er, etter min mening, da Frodo måtte vanne Bilbos blommar(?) og ble sendt bort med kondom eller noe, lenge siden jeg har sett den. Sagan om TV-reparatøren var også bra. Fant den: Denne her er også svært fengende: http://www.youtube.com/watch?v=cWsuzRmqDuw Endret 20. september 2008 av Zarac Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Sagan om saftkalaset er etter min mening den klart beste Ringenes Herre parodien. Sagan om de utstötta er også bra Sagan om de utstötta Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Sagaen om Ändringen er bedre enn Bannlysta, du finner hele sagen her: http://www.youtube.com/user/Mangomight Lenke til kommentar
Nator Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Hei Jeg leter etter en RINGENES HERRE parodi hvor orkene vil voldta merry og pippin. Den ser ut som denne, men med en annen, svensk dubbing. EDIT FANT DEN! Sagan Om Dom Retarderade Misantroperna Endret 12. oktober 2008 av TommyNator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå