langskalle Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 heisann!.. kjørt snowboard lenge nå!.. ^^ kjørte på ett artic one ripper brett helt til i år, nå skal je invistere i kvalitetssnowboard. så trenger tips til hvilket brett jeg burde velge og hvor jeg burde kjøpe! brettet skal brukes til litt spinning og grab's og railing osv! hovedsakelig ett park brett! noe som er digg og hoppe med og sånn. takker for svar! ^^ Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Burton Custom? Eller er jeg på villspor nå? Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Libtech Travis Rice er meget lett å leke seg med. I 2008 modellene er de med bananatech også, i tillegg til magnettraction, så brettet er meget bra til bruk av pudderkjøring. Selv har eg bare prøvd 2007 versjonen som bare har magnetraction. Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 takk!.. ;P stikker å ser på noen brett av de typene je nå da!.. ;D Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 http://snowbiz.com.au/snowboarding_skiing/...e-traction.html sett en del på detta brettet nå.. :S noen som vet noenting om detta brettet? er det digg å hoppe med osv??? takker for svar!.. ^^ Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Hei! Fikk en test tur på folgefonna i sommer med det brettet der. Det er utrolig lekent og lett å kontrolere. Har vurdert å kjøpe det selv, men vil prøve Travis Rice eller Dark Series fra lib ech med banana tech før jeg velger noe. Travis Rice brettet har blitt skrytt opp i skyene mange steder. Libtech har brettene med banana-tech eller bare magnetraction. Detter markerer de ved å kalle bananatech versjonen for BTX og magnetraction versjonen for MTX Endret 26. september 2008 av Morfiril Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 skulle bestille brettet, men muttern ville ikke la mæ gjøre det!.. -.- viste sæ att ho hadde kjøpt ett til meg... -.- ble ett burton twin brett, veit ikke hvordan det er je!.. :S lurer på og selge det før jeg tester det så je kan definere det som nytt!.. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå