plusminus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Hvilke butikker er de utvalgte?? Følgende pressemelding (via on-mirrors-edge.com) sier bare "..players who pre-order Mirror’s Edge at selected retailers will get an exclusive code that unlocks the Time Trial mode in the demo". Kanskje det ikke er bestemt enda? Endret 21. september 2008 av plusminus Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Når og hvor kommer demoen til Pc?? Lenke til kommentar
cas22 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ifølge Xbox360achievements.org vil en demo dukke opp på Marketplace den 26. september, så en PC-demo vil vel mest sannsynlig komme samtidig? Eller kanskje ikke, i og med at den versjonen nå har blitt utsatt? Ikke godt å si, får vente til den 26. og se Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ja gleder meg.... Men hvor kommer den ut?? På gamer.no?? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ja gleder meg.... Men hvor kommer den ut?? På gamer.no?? Jeg tror det kommer på XBOX Live Marketplace og kanskje Playstation Store. Virker dumt å gi ut en PC-demo lenge før spillet skal komme ut, da er det mindre sjans for at folk impulskjøpet spillet etter å ha spilt demoen. Lenke til kommentar
Siege Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Syns Mirror's Edge er utrolig fett. Noen som vet når spillet blir sluppet ut på data? Står på www.tothegame.com at det skal bli sluppet ut 13 nov. Men tydelighvis stemmer ikke dette? Noen som vet? Lenke til kommentar
Siege Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Syns Mirror's Edge er utrolig fett.Noen som vet når spillet blir sluppet ut på data? Står på www.tothegame.com at det skal bli sluppet ut 13 nov. Men tydelighvis stemmer ikke dette? Noen som vet? Fant det nettopp ut. Mirror's Edge til data vil bli gitt ut i jannuar i 2009. Synd at det kommer så sent men heller sent enn aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg