Gå til innhold

Mirror's Edge får lanseringsdato (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte noen komme med "konsollebne er ikke gode nok" "kontrolleren suger" osv

Jaja da må jeg slå til, "slipper i hvertfall en pc til godt over 7000kr for å dra spillet

Der sparte jeg dem pengene til å kjøpe meg en pc for 1 spill :p

Du kan lett få en 360 med en digg HDTV til 7k ;)

Dette spillet blir kansje kjøpt til enten 360/PS3 seff...

Lenke til kommentar

For det at det å kode et spill til PC er mye mer krevende med tanke på støtte for ulik hardware har ikke NOE med saken å gjøre?

Det at enkelte har så sterke meninger at de NEKTER å kjøpe et spill bare på grunn av at det kommer til konsoll først (sjalusi?) er jo bare trist for vedkommende.

Som alle også sier, så er PC versjoner en del bedre en konsollversjoner, så da må jo resten forstå at det tar litt lengre tid å lage spillet til PC.

Er jeg foresten den eneste som aldri har gått å irritert meg over at et spill har blitt utsatt? Jeg spilte mye spill i "min ungdom" altså, men ikke engang da var jeg så utolmodig.

Det var kun et spørsmål, for folk har forskjellige interesser, så dette avhenger fra person til person. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Så vidt jeg vet så har aldri ett spill fint utseendemessig vært bedre enn spill med med laber utseende.

Medieval total war er kansje ikke noe harcore greier men slår mange spill med bedre grafikk i spilling.. nevner Crysis.. og merc 2..osv..

Totalt kjedelig..

Skjønner ikke hvorfor det er så mange grafikkoholikere når grafikken ikke gjør gameplay bedre, og spill med bra grafikk har alt for lav spillbarhet.

De bruker tid på grafikken og gidder ikke gjøre særlig for opplevelsen.

---

Hvis man vil spille et spill med uslålig grafikk?

- spill et menneskelig spill utenfor huset ditt.

- volleyball på stranda.

- snøballkrig

jeg nevner igjen ingenting slår virkelige spill i grafikk, så hvorfor være så opptatt av noen streker og farger på en skjerm?

L0L -- kom dere ut en dag - sitte foran pcen er ikke bra for helsa

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Det at enkelte har så sterke meninger at de NEKTER å kjøpe et spill bare på grunn av at det kommer til konsoll først (sjalusi?) er jo bare trist for vedkommende.

Som alle også sier, så er PC versjoner en del bedre en konsollversjoner, så da må jo resten forstå at det tar litt lengre tid å lage spillet til PC.

Nei, det er ren prinsipp sak. Jeg har PS3 men hadde foretrukket dette på PC. De kunne fint fått ferdig PC versjonen hvis de ville, men de gjør dette kun så de kan tjene ekstra penger. Å gi penger/støtte til et selskap som rett og slett gir F i pcbrukere på den måten, gir jeg ikke penger til av prinsipp. Da får det heller skaffes på den andre måten

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Hvis man vil spille et spill med uslålig grafikk?

- spill et menneskelig spill utenfor huset ditt.

- volleyball på stranda.

- snøballkrig

jeg nevner igjen ingenting slår virkelige spill i grafikk, så hvorfor være så opptatt av noen streker og farger på en skjerm?

L0L -- kom dere ut en dag - sitte foran pcen er ikke bra for helsa

Ja. Så istedet for å spille Crysis så kan jeg kjøpe meg en flybillet til en strand i middelhavet og gå berserk med en SCAR.

Lenke til kommentar
Nei, det er ren prinsipp sak. Jeg har PS3 men hadde foretrukket dette på PC. De kunne fint fått ferdig PC versjonen hvis de ville, men de gjør dette kun så de kan tjene ekstra penger. Å gi penger/støtte til et selskap som rett og slett gir F i pcbrukere på den måten, gir jeg ikke penger til av prinsipp. Da får det heller skaffes på den andre måten

Hvordan kan det være en prinsippsak at de ikke skal slippe to spill etter hvert som de er ferdige med de?

At de slipper PC-versjonen senere bare fordi at de "gir faen i PC brukerene" er bare tull, og det vet du.

Du får akkurat det samme produktet til PC, bare bedre, så det er ingen ting å klage på.

Det TAR lengre tid å lage et spill til PC. Så det hadde heller blitt sånn at de har gitt faen i konsollmarkedet om de ventet et halvt år med å slippe spillet, selv om at det var ferdig, bare for å prioritere PC-markedet.

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Hvordan kan det være en prinsippsak at de ikke skal slippe to spill etter hvert som de er ferdige med de?

At de slipper PC-versjonen senere bare fordi at de "gir faen i PC brukerene" er bare tull, og det vet du.

Du får akkurat det samme produktet til PC, bare bedre, så det er ingen ting å klage på.

Det TAR lengre tid å lage et spill til PC. Så det hadde heller blitt sånn at de har gitt faen i konsollmarkedet om de ventet et halvt år med å slippe spillet, selv om at det var ferdig, bare for å prioritere PC-markedet.

Da burde de ha satt inn flere folk så de kunne fått den ferdig tidsnok. Uannsett, kommer ikke til å legge pengene mine i dette spillet pga den utsettelsen

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Da burde de ha satt inn flere folk så de kunne fått den ferdig tidsnok. Uannsett, kommer ikke til å legge pengene mine i dette spillet pga den utsettelsen

Tviler sterk på at det er så enkelt å bare ansette masse folk til å skrive på samme koden, eller at det i det heletatt er lønnsomt.

Men greit nok. Du ønsker ikke å kjøpe spillet fordi at du må vente litt lengre enn de som har Xbox. Det er ditt valg.

Lenke til kommentar
Eneste man trenger er å gidde å skaffe en chip, så er det mer eller mindre samme opplegg!
De fleste som spiller konsoll er "casuals", og de har like mye peiling på piratkopiering som jeg har på listepop.

Men isåfall så er jo ikke argumentet me då utsette PC-versjonen for å hindre kopiering like relevant, casuals som bare spiller på konsoll ville vel kjøpt konsoll-versjonen uansett?

AtW

Skulle ønske spillselskapene kunne slutte å utsette kun PC-versjonene av spill. Hvis ikke de vil gi ut spill til PC-plattformen, kan de ikke da bare si "Nei, det gidder vi ikke" med en gang, istedenfor å gå rundt grøten og gi ut spillet et halvt år etter konsollutgavene. Gir jo ikke noe annet enn maksimalt tap. De som ikke allerede torrenter, har kanskje prøvd det hos en venn med konsoll, eller har kjøpt en konsoll selv.

I tillegg til utgivelsesdatoen har Electronic Arts kunngjort at de som forhåndsbestiller spillet i "utvalgte butikker" vil få tilgang til en ekstra modus i den kommende Mirror's Edge-demoen.

Gjelder dette for PC-versjonen også? I think not...

Personlig takker jeg gjerne nye spill velkommen, om du ikke vil ha spillet om et halvt år, så kan du vel bare la være å kjøpe det?

AtW

Lenke til kommentar

Jaja da må jeg slå til, "slipper i hvertfall en pc til godt over 7000kr for å dra spillet

Dette er jo ikke første gang du "sparer 7k for å bare spille et spill", om du faktisk spillte alle disse spillene viss tråder du kommer med dette argumentet i, så hadde du jo fått kjøpt PCen til å spille ganske mange spill....

AtW

Lenke til kommentar

Dette er jo ikke første gang du "sparer 7k for å bare spille et spill", om du faktisk spillte alle disse spillene viss tråder du kommer med dette argumentet i, så hadde du jo fått kjøpt PCen til å spille ganske mange spill....

AtW

Du hadde en litt dårlig setning, så jeg skjønner ikke heelt hva du prøvde å si, men du mener at han hadde spart alle pengene han bruker på å kjøpe spill hvis han hadde kjøpt seg en PC istedet?

Hvis det var det du mente, så regner jeg med du vet hva det er du egentlig sier?

Jeg håper at jeg misstolket deg, for å bruke argument som at "Du sparer mer penger på PC, fordi det er enklere å piratkopiere" blir bare alt for dumt. :)

Hadde det ikke vært for at utviklingen må gå fremover, så synes jeg alle spill kun skulle vært laget til konsoll.

Lenke til kommentar

Dette er jo ikke første gang du "sparer 7k for å bare spille ett eneste spill", om du faktisk spillte alle disse spillene viss tråder du kommer med dette argumentet i, så hadde du jo fått kjøpt PCen til å spille ganske mange spill....

AtW

Du hadde en litt dårlig setning, så jeg skjønner ikke heelt hva du prøvde å si, men du mener at han hadde spart alle pengene han bruker på å kjøpe spill hvis han hadde kjøpt seg en PC istedet?

Hvis det var det du mente, så regner jeg med du vet hva det er du egentlig sier?

Jeg håper at jeg misstolket deg, for å bruke argument som at "Du sparer mer penger på PC, fordi det er enklere å piratkopiere" blir bare alt for dumt. :)

Hadde det ikke vært for at utviklingen må gå fremover, så synes jeg alle spill kun skulle vært laget til konsoll.

Poenget er at Toman85 gjentatte ganger har sagt "jeg slipper å bruke 7k på bare et spill, ved å ikke kjøpe PC" i flere forskjellige tråder om forskjellige spill, når han sier dette om flere spill, så bruker han jo ikke 7k bare på et spill, igomed at da kunne han jo spillt alle spillene han har brukt denne påstanden på. (om dette var forståelig)

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Fortsatt altfor dyr investering :), hadde det vert GTA IV alene til pc, hadde jeg glatt punget ut 7k :D

Og konsollversjoner av spill som Bioshock og COD4 kan måle seg lett mot high til pc, det kan jeg si "and I have proof if someone will see". Og da får jeg lekkert spill som Mirror's Edge til min 360/PS3, samme hvor mye du vrir og vender på det..

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Fortsatt altfor dyr investering :), hadde det vert GTA IV alene til pc, hadde jeg glatt punget ut 7k :D

Og konsollversjoner av spill som Bioshock og COD4 kan måle seg lett mot high til pc, det kan jeg si "and I have proof if someone will see". Og da får jeg lekkert spill som Mirror's Edge til min 360/PS3, samme hvor mye du vrir og vender på det..

Jeg har jo etterlyst dette beviset ditt før, og vil gjerne gjøre det igjen, ikke fordi jeg nødvendigvis mener du tar feil (jeg bruker sjelden de predefinerte innstillingene i PC-spillene mine, så jeg husker ikke helt hva high innebefatter på disse spillene) men fordi det er interessant, så har du en lenke til en slik sammenlikning som er gjort? Og jeg kan ikke helt se at jeg har indikert at man ikke får Mirros Edge til 360/PS3, det er jo hevet over enhver tvil at man får.

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...