Joachim_F Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Konsollversjonene av det etterlengtede Mirror's Edge har fått dato, mens PC-versjonen har blitt utsatt. Les mer Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvilke butikker er de utvalgte?? Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Skulle ønske spillselskapene kunne slutte å utsette kun PC-versjonene av spill. Hvis ikke de vil gi ut spill til PC-plattformen, kan de ikke da bare si "Nei, det gidder vi ikke" med en gang, istedenfor å gå rundt grøten og gi ut spillet et halvt år etter konsollutgavene. Gir jo ikke noe annet enn maksimalt tap. De som ikke allerede torrenter, har kanskje prøvd det hos en venn med konsoll, eller har kjøpt en konsoll selv. I tillegg til utgivelsesdatoen har Electronic Arts kunngjort at de som forhåndsbestiller spillet i "utvalgte butikker" vil få tilgang til en ekstra modus i den kommende Mirror's Edge-demoen. Gjelder dette for PC-versjonen også? I think not... Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 – Mirror's Edge gir actioneventyrsjangeren noe nytt ved å sette spilleren i heltens sko. Du ser det hun ser og føler det hun føler, sier Owen O'Brien, som er seniorprodusent hos Digital Illusions. Den var ny ja Men spillet ser artig ut det, håper det lever opp til forventningene. Lenke til kommentar
-JoNNeMaNN- Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 No som sleppdatoen er endeleg, kan de vel leggje han til i samandraget til høgre for artikkelen=P Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Sannsynligvis så er butikkene EB games og Gamestop i USA, jeg tviler på at vi får noe slikt i Norge. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er det bare jeg som mistenker at de utsetter PC-versjonen med vilje? At de tror at hvis de ikke gir ut PC versjonen med en gang så vil potensielle pirater kjøpe det til konsoll istedet, pga. de ikke gidder å vente i et halvt år på "gratis"versjonen? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Glede seg Xbox 360 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er det bare jeg som mistenker at de utsetter PC-versjonen med vilje? At de tror at hvis de ikke gir ut PC versjonen med en gang så vil potensielle pirater kjøpe det til konsoll istedet, pga. de ikke gidder å vente i et halvt år på "gratis"versjonen? Eller bare piratkopiere konsollversjonen. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Piratkopiering på konsoll er langt mindre utbredt enn på PC. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Piratkopiering på konsoll er langt mindre utbredt enn på PC. nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Eneste man trenger er å gidde å skaffe en chip, så er det mer eller mindre samme opplegg! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er det bare jeg som mistenker at de utsetter PC-versjonen med vilje? At de tror at hvis de ikke gir ut PC versjonen med en gang så vil potensielle pirater kjøpe det til konsoll istedet, pga. de ikke gidder å vente i et halvt år på "gratis"versjonen? Jeg vil tro dette er en viktig grunn ja. Piratkopiering på konsoll er langt mindre utbredt enn på PC. nei. Jo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Demo neste uke. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Eneste man trenger er å gidde å skaffe en chip, så er det mer eller mindre samme opplegg!De fleste som spiller konsoll er "casuals", og de har like mye peiling på piratkopiering som jeg har på listepop. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det kommer kriminelt mye bra ut før jul. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Blir dyrt Must buy's for meg: Force Unleashed (kjøpt, fikk idag.), LittleBigPlanet, Gears of War 2, Resistance 2, Far Cry 2, Fable 2. Dette ser og sålangt ut som et must buy. Og jeg som trodde ingenting ville toppe fjor høst / vinter. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Eneste man trenger er å gidde å skaffe en chip, så er det mer eller mindre samme opplegg! Men de fleste med xbox vil beholde live funksjonen, og det er ikk så lett når du har chip Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 No som sleppdatoen er endeleg, kan de vel leggje han til i samandraget til høgre for artikkelen=P PC-versjonen som listes først (det er alfabetisk) er som nevnt i artikkelen utsatt til "vinteren", så vil velger å la det stå åpent i databasen vår fordi vi ikke har støtte for å legge inn "vinter" som lanseringsdato, kun kvartal, måned eller konkret dato :-) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Takket være at PC versjon blir utsatt, nekter jeg å kjøpe dette spillet. Hva enn dem gjør for å hindre piratkopiering for være opp til dem, men når de gjør dette kun for å tjene ekstra penger, og "nedprioriterer PC versjonen", går ihvertfall ikke mine penger til dette spillet. Endret 18. september 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg