Gå til innhold

Nokia 7250 fakta

Anbefalte innlegg

Jeg har nå fått en norsk Nokia 7250 mobiltelefon og før jeg fikk den var det masse mryktero m minent osv som jeg nå kan forklarere dere andre tvilere:

Minne: 5,399 MB totalt

Dette er fordelt i bla.a toner, bakgrunnsbilder, fotobilder osv.

Det at den har 725 kb brukerminne gjelder bare en ting, mens telefonen totalt sett har over 5 MB :yes:

Den har også 40 toners pylofonisk høyttaler som er noe av det beste hittil (bedre enn f.eks 3650 som har 24!)

Radioen er også helt KNALL.....du får med et par øreplugger, men siden midi høyttaleren i denne telefonen er så bra så kan du faktisk høre radioen RETT fra telefon høyttaleren i super kvalitet

Bildene du tar er helt ok ok funker til det meste.

Sinnsyk bra batteri levetid ( Brukte radioen i mobben i hele dag på jobben (7,5 time) + jeg knipsa noen bilder osv. Fremdeles er det 7 av 7 streker av batteriet i mobilen selv nå som jeg skriver en stund etter jeg slutte på jobb.

Så denne mobile nannbefales på det sterkeste...den er minst dobbelt så liten som den SVÆÆRE 3650 og er DRITSEXY å se på :yes:

Jeg håper dette hjeler dere 7250 wannabe owners slik som jeg håpte på å finne før jeg kjøpte den ( men men :roll:) :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nå fått en norsk Nokia 7250 mobiltelefon og før jeg fikk den var det masse mryktero m minent osv som jeg nå kan forklarere dere andre tvilere:

Det at den har 725 kb brukerminne gjelder bare en ting, mens telefonen totalt sett har over 5 MB :yes:  

Den har også 40 toners pylofonisk høyttaler som er noe av det beste hittil (bedre enn f.eks 3650 som har 24!)

Radioen er også helt KNALL.....du får med et par øreplugger, men siden midi høyttaleren i denne telefonen er så bra så kan du faktisk høre radioen RETT fra telefon høyttaleren i super kvalitet  

Sinnsyk bra batteri levetid ( Brukte radioen i mobben i hele dag på jobben (7,5 time) + jeg knipsa noen bilder osv. Fremdeles er det 7 av 7 streker av batteriet i mobilen selv nå som jeg skriver en stund etter jeg slutte på jobb.

Så denne mobile nannbefales på det sterkeste...den er minst dobbelt så liten som den SVÆÆRE 3650 og er DRITSEXY å se på   :yes:  

Jeg håper dette hjeler dere 7250 wannabe owners slik som jeg håpte på å finne før jeg kjøpte den ( men men :roll:)  :D

Tviler sterkt på at nokia 7250 har 40 toners poly :wink:

Lenke til kommentar

Så denne mobile nannbefales på det sterkeste...den er minst dobbelt så liten som den SVÆÆRE 3650 og er DRITSEXY å se på   :yes:  

Jeg håper dette hjeler dere 7250 wannabe owners slik som jeg håpte på å finne før jeg kjøpte den ( men men :roll:)  :D

På 3650 er det innebygget 4MB og med ett kort med 16MB, ja du hørte riktig 16MB! :D

7250 er ikke dobbel så liten som 3650, se på nokia.no selv!

Lenke til kommentar

Herregud jeg er ikke så geek at jeg går rundt med målene i hode. (fikk faktisk 5 :evil: )

Min mobil har ihvertal 40 toners midi...min bror har en 4 toners mobil og det er STOR forskjell..

jeg kan ha sanger som ringentoner og da mener jeg ikke "til lagde sanger" jeg snakker om EKTE sanger som som de kom rett fra radioen i super kvalitet...det står dessuten i brosjyren at det er 40 toners midi :grumpy:

Og jeg driter i hva andre tror og mener jeg har 5,339 MB minne og jeg er SÆRDELES fornøyd 8)

Lenke til kommentar

jeg kan ha sanger som ringentoner og da mener jeg ikke "til lagde sanger" jeg snakker om EKTE sanger som som de kom rett fra radioen i super kvalitet...det står dessuten i brosjyren at det er 40 toners midi  :grumpy:  

De fleste mobiler støtter "ekte" midi vil jeg tro. Har sanger på 3-4 minutter på S55. Men 7250 støtter fortsatt bare 4-toners toner. Dette er nok en begrensning i Series 40 ;)

Lenke til kommentar

Ja 3510 og 2510i har 4 toners men helt seriøst min bror har en 3510 og jeg n en 7250 forskjellen på midi/polyfin tonene er HELT SINNSYKT.

Du kan kjøre radio (nrkmp3) rett ut fra høyttalerenei cd kvalitet og da skal det jammen mye toner til for å kjøre en rask tenkosang der alle detaljer er med :wink:

Lenke til kommentar

Hvor mange toner er det på 3510i?  

Hva er best: WAP, versjon 2.0 WAP 1.2.1?

3510i har vel også 4-toners såvidt jeg vet.

Version WAP 2.0 er selvsagt best :smile:

Jeg har bare hørt tonene til 3510 og 3510i så jeg GLEDER meg til jeg skal kjøpe 3650! :D (Har hørt litt til t720(husker ikke) og GD 87(hvis det er det riktige navnet))

Går WAP 2.0 mye raskere enn WAP 1.2.1?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...