Winniee Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Hei. Fikk nettop min nye W4500 i hus, er storfornøyd med TV'en så langt, en ting jeg sliter med dog. Når jeg kobler PC'en til TV'en via en HDMI kabel, faller lyden ut i ett sekund hvert 10. sekund (ca). Dette er utrolig irriterende. Er det noen som har opplevd det samme med HDMI tilkobling? HDMI kabelen er 5 meter lang, og kjøpt på Clas Olhson, kan det være kabelen som er problemet? Det er ett fett om jeg spiller musikk på winampen, eller kjører film over VLC media player, alltid det samme problemet.. PS: Om jeg vil kjøre et spill over TV'en, f.eks Trackamia, hva må jeg gjøre for å få det til? Endret 18. september 2008 av Winniee Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hei. Fikk nettop min nye W4500 i hus, er storfornøyd med TV'en så langt, en ting jeg sliter med dog. Når jeg kobler PC'en til TV'en via en HDMI kabel, faller lyden ut i ett sekund hvert 10. sekund (ca). Dette er utrolig irriterende. Er det noen som har opplevd det samme med HDMI tilkobling? HDMI kabelen er 5 meter lang, og kjøpt på Clas Olhson, kan det være kabelen som er problemet? Det er ett fett om jeg spiller musikk på winampen, eller kjører film over VLC media player, alltid det samme problemet.. PS: Om jeg vil kjøre et spill over TV'en, f.eks Trackamia, hva må jeg gjøre for å få det til? Beklager for at jeg er off topic! Men, hvilken størrelse er det du har fått, og hvor kjøpte du den? Venter på min nemlig, men ingen anelse om når den kommer til butikken jeg har bestilt fra. Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Beklager for at jeg er off topic! Men, hvilken størrelse er det du har fått, og hvor kjøpte du den? Venter på min nemlig, men ingen anelse om når den kommer til butikken jeg har bestilt fra. Kjøpte 40" fra netshop. De fikk inn 5 stk, så bestillte en med en gang. Regner med prisen synker litt når de forskjellige butikkene får flere inn på lager, men orket ikke vente lenger. Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Denne tråden kan stenges. Problemet er løst Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Denne tråden kan stenges. Problemet er løst Hva var løsningen? Kortere/dyrere/bedre kabel, eller noe i oppsettet? Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Denne tråden kan stenges. Problemet er løst Hva var løsningen? Kortere/dyrere/bedre kabel, eller noe i oppsettet? Lastet ned nye drivere til skjermkortet på PC'en, det gjorde utslag. Så problemet lå hos PC'en, og ikke TV/kabel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå