Parafan Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Noen som vet når denne kommer ut for salg på det norske markede?? LG X110 http://www.tu.no/forbrukerteknologi/article178431.ece Tenkte lenge på MSI WIND, men den har vist seg til å være utilgjengelig alt for lenge nå, kommer jo aldri på lager. Endret 9. november 2008 av Parafan Lenke til kommentar
vong10 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg har lest på diverse sider og disse nevner mot slutten av september. Netshop og Amentio har listet opp LG X110, men dato er fortsatt ubekreftet fra dem. Vurder faktisk på denne laptopen selv =D Lenke til kommentar
mortenandersen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Faktisk er dette en av de mest lovende nykommerne denne høsten. Tastaturet ser ut til å være et av de bedre, videre gode spec. (bl.a. med SIM-kort slot innebygget) og ikke minst et elegant design, ikke minst den hvite utgaven. Lenke til kommentar
koda Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Dama har bestilt denne fra Netshop, og skal få den i løpet av uka. (Det er vistnok egentlig en MSI Wind, bare med annen logo og 3G-opsjon.) Lenke til kommentar
sådetså Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...px?plid=109668# LG X110 -Pris 3695,- " Battery "3 Cell 3.5hr 6Cell 7hr (optional)" " 3G N/A " Levers denne med 6 cellers batteri og super-3G modem innebygget ? http://www.hardware.no/artikler/lg_kaster_...tom-toget/56213 " Veiledende pris for X110 med innebygd mobilt bredbånd vil være 4295 kroner, inkludert moms. Det vil også være mulig å plukke opp X110 uten det mobile bredbåndet for 3495 kroner veiledende. " Endret 21. oktober 2008 av sådetså Lenke til kommentar
storkers Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 vurderer sterkt denne,men vill ha blåtann..er det det på den? Lenke til kommentar
vong10 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 vurderer sterkt denne,men vill ha blåtann..er det det på den? Er ikke no blåtann på den Lenke til kommentar
mortenandersen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ny forventet dato hos de fleste forhandlere på nettet er dessverre nå satt til 9. desember. Det er bare Netshop som har en ubekreftet dato på 24.10.08. Så det blir nok til at man må smøre seg med tålmodighet. Lenke til kommentar
Parafan Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen som vet når denne kommer ut for salg på det norske markede?? LG X110http://www.tu.no/forbrukerteknologi/article178431.ece Tenkte lenge på MSI WIND, men den har vist seg til å være utilgjengelig alt for lenge nå, kommer jo aldri på lager. helt utrolig altså, 9 desember er det lenge til! lurer på om jeg ska prøve å nøye meg med en MSI WIND U100 160gb? Noen som vet om det er blåtann på den?? Dama har bestilt denne fra Netshop, og skal få den i løpet av uka.(Det er vistnok egentlig en MSI Wind, bare med annen logo og 3G-opsjon.) Fått den nå da? tvilsomt. vet ikke om det er 3G-modellen de har lagt ut på salg..ser egentlig ikke sånn ut. står jo ikke noe om at det er 3G under funksjoner Lenke til kommentar
koda Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Dama har bestilt denne fra Netshop, og skal få den i løpet av uka.(Det er vistnok egentlig en MSI Wind, bare med annen logo og 3G-opsjon.) Fått den nå da? tvilsomt. vet ikke om det er 3G-modellen de har lagt ut på salg..ser egentlig ikke sånn ut. står jo ikke noe om at det er 3G under funksjoner Om den hun har bestilt er med 3G vet jeg ikke, men det er uansett ikke viktig for henne. Da dama snakket med dem i forrige uke, sa de at de skulle få den inn på lager i Danmark på mandag, og at det så ville ta et par dager før den kom til Norge. Deretter gjetter jeg på at det tar en dag eller to før den kommer i "hentebua" i Oslo. Hvis dette stemmer, burde hun kunne hente den i morgen. (Datoen hos Netshop er nå flyttet til 25.10.) Det er vel ikke umulig at Netshop har fått tak i et parti, men det gjenstår å se. Lenke til kommentar
koda Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Dama fikk beskjed nå om at den kommer i uke 45, i så fall minst én måned før 9.desember... Lenke til kommentar
mortenandersen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) vurderer sterkt denne,men vill ha blåtann..er det det på den? Er ikke no blåtann på den Ifølge dette nettstedet (http://news.cnet.com/8301-17938_105-10053485-1.html) er blåtann en opsjon: "A multiformat media-card reader and a 1.3-megapixel Webcam come standard, and Bluetooth is listed as an option." En annen liten, men meget viktig detalj er følgende, om tastaturet, fra samme nettsted: "The LG Netbook looks to taper a bit more toward its front edge, and as Wired's blog points out, the arrow keys are shifted down a bit to make room for other keys, including what looks to be a full-size Shift key. Sometimes these little touches can make a huge difference in everyday use." Så rundt juletider, eller senest på nyåret, så kommer det en netbook som etter min mening langt overgår Acer, MSI og Asus og de fleste andre som i dag er tilgjengelige. Dette gjelder ikke minst eleganse; spesielt den hvite er rålekker. Endret 1. november 2008 av mortenandersen Lenke til kommentar
koda Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Nå fikk dama beskjed om at den er kommet inn på lager... Lenke til kommentar
Parafan Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Nå fikk dama beskjed om at den er kommet inn på lager... hehe. såppas. si fra når den er kommet hjel til dere du;) Lenke til kommentar
koda Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Da er den kommet. Har ikke åpnet den ennå (det skal dama få lov til), men det står utenpå at den har 160GB HDD og 1GB RAM, men hverken Bluetooth eller 3G. Hos netshop.no står det at de har 100+ på lager. Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 koda: har dere fått testet ut pc'en litt nå eller? fungerer den fint? Lenke til kommentar
koda Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Dama bruker den, og hun er storfornøyd (men hun er heller ingen datanerd akkurat). Ok skjerm og større tastatur enn Eee og One. Jeg har bare installert noe programvare, og er ellers vant til å bruke FS P7120 pg P7230, og de er i en helt annen klasse, men den virker helt grei til sitt bruk. Lenke til kommentar
NoKeR Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Har bestilt en LG X110 fra NetShop idag jeg også, men fikk beskjed fra NetShop at de som de har på lager ikke har 3G opsjon. Har vært rundt på nett for å se om det er mulig å oppdrive en med 3G opsjon, men klarer ikke å finne noen. Er det noen her som har funnet dette? Ser at de har begynt å ramle inn på butikker i Sverige, men problemet er at det er fåtallet som sender til Norge. Så det blir nok å sende den jeg får fra NetShop nå i retur til de desverre da 3G hadde vært kurant å ha innebygget så man slipper å ha en dongle dinglende løs. Var ifølge karen på LG Support ikke mulig å sette inn kortet i etterkant heller desverre. Lenke til kommentar
Vetlisch Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Madamen har akkurat kjøpt seg X110 (i rosa, selvfølgelig..) Jeg åpnet akkurat pcen, og slik det så ut for meg er det umulig å oppdatere til 2 gb ram. Er jeg blind eller er dette tilfellet? Googlet det litt, og det støtter mine mistanker. Men er det ikke da litt rart at netshop sier at det kan oppgraderes til 2 gb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå