dreadlord531 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hei ! Jeg har akkurat kjøpt meg en ny Western Digital Caviar 1 TB. Jeg monterte den i pc'en og startet opp, men den kommer ikke opp på min datamaskin. Så jeg gikk inn på diskbehandling og der fant jeg den også tok jeg og aktiverte den men jeg får fortsatt ikke åpnet, jeg prøvde også og formatere den. Noen som vet hva man må gjøre for og få brukt den ? er det ikke noe med slave/master elns ? Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 bump Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Legg ut et bilde av Diskbehandling så kanskje vi ser hva problemet er. Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Her : [/url][/img] Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Her : [/url][/img] Det er jo ikke mye hjelp i den der. Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Ops, bilde kom visst ikke med. Men bare glem det, jeg fikk fikset det : ) jeg formatere den gamle 150 gb's interne og installerte os på den nye 1 tb hdd'en : D da funket begge harddiskene : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå