T_Trosten Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 19" for pers. på 160- 180 cm, 21" for pers på 175- 195 cm - så hvis du er i full vekst bør du kanskje gå for 21.5" ? Må si jeg måpte litt når jeg leste det der... jeg selv har en 18" specialized og er rett under 180. Men det kommer helt ann på hvor lange armer og ben du har, 2 personer som er like lange, kan være helt forskjellig oppbygd. Men som de andre sier, prøv syklene. Størrelsene på forskjellige sykler kan være helt forskjellig fra hverandre. Så det Fjellvaaken sier kan stemme for noen merker... Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) 19" for pers. på 160- 180 cm, 21" for pers på 175- 195 cm - så hvis du er i full vekst bør du kanskje gå for 21.5" ? Må si jeg måpte litt når jeg leste det der....... Du jeg hentet det fra en nettside da jeg husket ikke anbefalte størrelser i farten, mente også jeg kryss-sjekket det. Det får tas med en klype salt da. Men som skrevet, man må sjekke i butikken og bare prøve. Endret 21. september 2008 av Fjellvaaken Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Det skal jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå