Gå til innhold

Søker Norsk Cod4 Klan

Anbefalte innlegg

Hei, ja, har spilt Call of Duty 4, en god stund nå.

Har vært med i et par klaner, men har valgt og forlate begge to.

De ble litt for seriøse, så jeg valgte derfor å dra.

Leter etter en useriøs klan, der folk er hyggelig og spiller med hverandre.

Pga. Skole, så har jeg ikke tid til å sitte oppe hele natta for å spille clanmatch.

Er 13 år, snart 14.

Er ikke en person, som klager og er plagsom, såvidt jeg vet.

Når folk spørr, hvor gammel jeg er osv. Så pleier de og bli overasket over at jeg er 13.

Om det er noen slike klaner, så skrik ut.

Om det er spørsmål og lignende, så send en pm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan forsåvidt bruke denne tråden jeg også, så slipper jeg å starte en ny om akkurat det samme :)

DET ER SNAKK OM XBOX360

Uansett...

..Jeg søker en halvgod CoD4 klan, som spiller ikke så alt for hardcore, men noen dager i uken (2 eller 3+)

Jeg er level 32 for øyeblikket, levelen er så lav iogmed at jeg kjøpte spillet sist uke.

Litt om meg:

Jeg er 20 år gammel (ung)

Trønder vel og merke

Er stundent, så er derfor jeg søker en ikke så alt for hardcore klan, siden jeg ikke har tid til sånt :)

Har spilt FPS spill siden jeg oppdaget CS for en god del år siden, og siden har det bare ballet seg på med diverse fps spill (CS, CS: S, BF: Viet, BF2, alle CoD spillene osv.)

I den siste tiden har jeg brukt tiden til å lære meg mappene, så de sitter nogenlunde godt nå.

Endret av Matseh
Lenke til kommentar
Har 2dager ingame, pluss, minus.

K/D ratio er ikke den aller beste, pga at ingen er konger ifra starten av, og hadde en fin del mere deaths enn kills. Men ligger på rundt 1000kills og 1400 deaths. Men forbedrer seg for hver dag.

Halla, du kan sikkert spille med oss. Vi var en gang en hardcore klan, men gitt oss for lenge siden. Nå spiller vi bare for morro skyld så og si. Så hvis du har lyst, er det bare til å adde meg...

GT: MayheM FoE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...