Gå til innhold

hva heter denne filmen?

Uncle

Anbefalte innlegg

Jeg husker en tegnefilm jeg så for lenge, lenge siden om en prinsesse som møter en jevnaldrende gutt. Ho har arvet/fått en ring fra beste/oldemora og den har en tråd som går fra et loft eller noe og ut i verdenen. De bynner å følge den og de kommer til en grotte/hule/hva søren(!) der det bor gremlins lignende troll. En hoved "kar" og mora hans eller dama (husker ikke helt), men ho har tøffler jeg husker. De har hårdotter på ved tærne trur jeg. Dama er i hvertfall glekk, som alle de andre der egentlig..... Prinsessa og gutten kommer seg nesten igjennom uten å bli sett, men ikke så langt fra utgangen blir de sett, og så husker jeg ikke noe mer til de kommer til et slott eller noe og det kommer masse vann og alle trolla blir vaska vekk, untat koved trollet som havner på en sten ved der det blir en foss og gutten og prinsessa havner der også. Slåss kamp. Trollet detter utafor, og alt blir bra... Vet den heter "prinsessa" et eller annet, men vil gjerne finne hele tittelen, så jeg kan kjøpe eller leie filmen igjen..

Jeg spør ydmykt....Kan noen hjelpe meg finne/huske tittelen?????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...