SanStian Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Kjøpte den nye banen til Pain her om dagen, innstallerte og var klar til å spille med en kompis, men lenger enn dette kom vi ikke. Når jeg prøver å velge den nye banen får jeg opp feilmeldingen "error with content. Go to transaction management to re-download," noe jeg har gjort 3 ganger nå uten suksess Noen som har opplevd det samme eller som vet hva jeg eventuelt gjør feil? Takker for svar Lenke til kommentar
praystation Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Kjøpte den nye banen til Pain her om dagen, innstallerte og var klar til å spille med en kompis, men lenger enn dette kom vi ikke.Når jeg prøver å velge den nye banen får jeg opp feilmeldingen "error with content. Go to transaction management to re-download," noe jeg har gjort 3 ganger nå uten suksess Noen som har opplevd det samme eller som vet hva jeg eventuelt gjør feil? Takker for svar Har du blandet EU og US versjonene? Regner med at hvis du har kjøpt US versjonen, kan du ikke laste ned Amusement Park fra EU store, men må laste den ned fra US store. Vet ikke om det er det som er feilen, men høres nesten slik ut. Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Det høres ikke helt usannsynlig ut nei. Hvis jeg ikke husker helt feil, så kjøpte jeg kanskje Pain helt i førsten når det kom på US Store Tydeligvis en dum feil av meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå