delfin Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg kjøpte ny PC for et halvt års tid siden og valgte en WD6400AAKS som OS-disk. For ca 1.5 måneder siden ble Windows plutselig ødelagt og måtte installeres på nytt. Dette kom helt ut av det blå og jeg mistenker disken for å være synderen her. Da jeg skulle installere windows på nytt gikk det ikke. Jeg husker ikke lenger nøyaktig hva som gikk galt, men den installerte tilsynelatende fint, men virket ikke. Jeg prøvde original Vista Business, Vista Ultimate SP1 (piratkopi, tenkte kanskje SP1 ville hjelpe) og Windows XP Professional. Ingen av dem virket så jeg sendte disken tilbake og fikk en ny i posten i går. I mellomtiden har jeg brukt en gammel Seagate 200gb disk som har fungert helt fint, men da jeg prøvde å installere vista på den nye WD6400AAKS-disken min skjedde akkurat det samme. Jeg får installert Vista, men den bruker uhorvelig lang tid på "Completing installation..." og etter at den rebooter får jeg bare opp at setup ikke ble ferdig og at vista må installeres på nytt... Jeg fatter ikke hva som kan være feil! Setup er: Abit IP35 4gb OCZ RAM Intel Q9300 WD6400AAKS Noen som har vært borti lignende? Lenke til kommentar
delfin Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Ingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå