Vegard_Haug Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Den anerkjente rollespillutvikleren Level 5 har noe «sjokkerende» å avsløre. Les mer Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Kanskje de jobber med et stort, nytt Dragon Quest? DQ 9 kommer jo til DS, men jeg synes så abosolutt nummer ti i rekken bør komme på PS3. Jeg håper det er dette som er den store greia, eller noe annet skikkelig digg. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Satser på et nytt Dark Cloud\Dark Chronicle spill! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvor er det denne sammenkomsten kommer til å være? Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er så lei disse "store" annonseringene. "Revolusjonerende"... ja jøss... Med mindre man kan styre spillet med tankene via en usbdongle, så ser jeg ikke at noen pr idag kan komme med noe revolusjonerende. Men selvsagt håper jeg at det er noe i det, er bare meget tvilsom til at det faktisk er noe "hurra" materiale. Lenke til kommentar
Anech Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Satser på et nytt Dark Cloud\Dark Chronicle spill! kan være vært å skaffe seg en ps 3 til jah (hvis det er ps3 det evt. kommer til da) Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Kan nesten ikke "bare" være en oppfølger. Lenke til kommentar
Zulphur Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Uansett hva de har å komme med så tar det nå sikkert flere år før vi får se det i butikkene. *hoste*White Knight*hoste* Har ventet på det spillet siden ett år før PS3 release, jupp det var vel ca da vi hørte om det. Tror White Knight kommer til å være kult, men mye av wow faktoren er nok borte. Grafikken er ikke lenger superb, den er nok bare middelmådig, og måten det spilles på kommer kanskje til å føles litt gammelt ut. Slik er det med mange spill som blir annonsert tidlig, men for all del I might be wrong. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 De skal lage ett fotball-RPG!! Åååå.. Det har dem allerede gjort.. Tror annonseringen gjelder en ny tittell, eller fotball-rollesspillet deres, siden annonseringen skulle komme på Level 5 sin konferanse. WKC annonseringer ønsker helt sikker Sony å gjøre på TGS, og det samme gjelder sikkert de to andre titlene som Level 5 holder på med; Square Enix sitt Dragon Quest IX til DS, eller Nintendos Professor Leyton til DS, tipper jeg. Tror at Dark Chronicles ville også blitt annonsert på TGS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg