Joachim_F Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Snart kan du dra på jakt med venner og bekjente, uten å plage livet av skogens dyr. Les mer Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Dette ser jo lovende ut Søstra mi liker jakting så dette ville nok passe perfekt. Grafikken så jo også realistisk ut. Gratis i tillegg. Gleder seg til det kommer ut Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 nogen andre enn meg som tenkte deer hunter nå? Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 nogen andre enn meg som tenkte deer hunter nå? Jeg ^^, Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Dette såg jo bra ut. Skal nok følge nøye med her Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 så spennende ut ja, må nok følge med på dette Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 nogen andre enn meg som tenkte deer hunter nå? I second that. Hørtes forsåvidt artig ut, men jeg har mine tvil om hvor godt dette kommer til å fungere. Hvis det å finne noe å skyte blir for enkelt, forsvinner jaktfølelsen. Men man kan heller ikke la spilleren gå rundt i flere timer uten å i det hele tatt ha sett noe, som jo kan skje når man er på jakt i det virkelige liv. Men kommer nok til å ta en titt på dette når det kommer ut. Om noe, så er det ihvertfall gratis! :!: Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 er det en dag jeg ikke gidder å gå ut fordi det er -10 og snøstorm, har jeg en erstatning! kult! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Er jo en viss grafikkmessig forskjell på dette spillet og Deer Hunter, da. Hvis det betyr noe. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Er jo en viss grafikkmessig forskjell på dette spillet og Deer Hunter, da. Hvis det betyr noe. Grafikk betyr mye for min del. Så dette blir spennende å se!! Lenke til kommentar
Sigurd26 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) På nettsiden så står det at spillet skal være gratis å spille. Jeg forstår det sånn at man slipper å betale for å spille det, men må betale for selve spillet (I motsetning til World of Warcraft, der betaler man både for spillet og for å spille). Noen som vet noe mer? Edit: Et annet sted stod det at det var gratis, så da koster vel ikke spillet noe heller Endret 19. september 2008 av Sigurd26 Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 På nettsiden så står det at spillet skal være gratis å spille. Jeg forstår det sånn at man slipper å betale for å spille det, men må betale for selve spillet (I motsetning til World of Warcraft, der betaler man både for spillet og for å spille). Noen som vet noe mer? Edit: Et annet sted stod det at det var gratis, så da koster vel ikke spillet noe heller Antar de mener hele spillet og spillingen er gratis siden de skriver at det er gratis Men uannsett om selve spillet skulle koste en liten slant på nettet så tror jeg fremdeles jeg ville kjøpt det. Savner jaktespill med god grafikk og realisme i natur/dyr! Lenke til kommentar
Aedion^ Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ble forferdelig skuffa når jeg hørte at Atari skulle slutte å lage flere Deer Hunter spill. Dette spillet er noe jeg ser gleder meg skikkelig til! Lenke til kommentar
Abnormal Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 nogen andre enn meg som tenkte deer hunter nå? Jeg xD Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Blir vel kanskje ikke noe av dette iom. at utviklerene står for randen av sammnbrudd akkurat nå. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 De har nå nettopp sagt opp 77 av 160 ansatte, men det betyr ikke nødvendigvis at de går konkurs. I tillegg har de skrinlagt to spill. Vet ikke navnene på dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg