BiHaTcH Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 noen som vinner disse søksmålene? og hvorfor er det så moro å ta sony og gjengen deres hele tia det litt paradoksale med det hele er vel kanskje det at sony taper sikkert rundt 1% av søksmålene mot seg... så det ER jo ingen som tar dem.. nesten.. (tror jeg..) Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 kansje det er microsoft som betaler folk for å saksøke dei andre konkurentene Lenke til kommentar
Fahav Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 noen som vinner disse søksmålene? og hvorfor er det så moro å ta sony og gjengen deres hele tia det litt paradoksale med det hele er vel kanskje det at sony taper sikkert rundt 1% av søksmålene mot seg... så det ER jo ingen som tar dem.. nesten.. (tror jeg..) Når du blir saksøkt et par ganger om dagen blir vel du og å forsikre deg om at du har skaffet deg hele top 10 lista av forsvars advokater.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Dette skulle egentlig bli en plankekjøring for Sony eller de som saksøker. Om de har virkelig sendt inn et manus så har de sikkert og registrert dette på Copyright.gov eller gjennom Writers guild of America. Har de ikke gjort det så er de rimelig dårlig stilt og Sony kan vandre over dem uten noen problemer. WGA registreringer varer forøvrig bare for en periode på 5 år så er litt sent å komme med dette nå. Lurer litt på, God of War kom ut i 2005, hvorfor tok det dem 3 år før de saksøker Sony? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) amrikanere saksøker i hytt og pine. det er en grunn til at det står "Warnig: hot content" på lokkene på kaffekopper. dette er også min forklaring på hvorfor de har "Walk"/"don't walk" på trafikklys istedenfor rød/grønn mann... edit: Lurer litt på, God of War kom ut i 2005, hvorfor tok det dem 3 år før de saksøker Sony? de satt vell og spilte så så det noe de gjennkjente og sa: "what tha?".. eller så har de hatt en utenomkropslig opplevelse der kroppen reiste til lasvegas og gamblet vekk alle penga.. Endret 21. september 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg