addhi Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Her er specsene på min Nexus A15 Betalte rundt 12500,- Nexus A15 - WXGA + Geforce 9600M Keyboard Orion/Nox NO BLACK Intel C2 DUO P9500 2,53 GHz 1066M 4 GB (2x2GB) DDR2 PC6400 800MHZ 128GB SSD 2,5" SATA - HDD Nox / Orion / Nexus ODD bezel SATA DVD-RW DL Intel Wifi 533 ABGN 450 Mbit MS Windows Vista Basic 64bit Turbo Memory 2 - 4GB HMC Nox/Orion black 1 Er fornøyd, men har egentlig hatt noen problemer med den siden eg fikk han så må nok sende den inn igjen. Men på sin gode dag så kjører det vanvittig fort. Fikk 5,9 på opplevelses indeksen til vista...hakke peil om det er mega bra eller ka Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Jeg har Nexus A15, men jeg syns at vifta bråker veldig. Vifta spinner opp og bråker i ca 25 sek og blir så stille i ca 40 sek (virker nesten som at den skrur seg helt av). Dette fortsetter den med hele tiden. Er det mulig å gjøre noe med dette? Hvordan kan jeg forresten se temperaturene til de forskjellige delene i PC-en? Endret 22. november 2008 av Kake24 Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er det bare meg, eller har Zepto skrudd opp prisen på denne maskina noe jævlig? Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Jo de har det. Hvis jeg skulle ha kjøpt maskinen min nå så hadde det blitt 3000kr dyrere. Er det ingen andre som har problemer med viftestøy, og som kanskje har en løsning? Endret 25. november 2008 av Kake24 Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ja, var tilbud når jeg kjøpte... Bare vent, de lager nok nye tilbud snart! angående viftestøy, jeg er vant til litt liftestøy, så jeg har faktisk ikke lagt merke til det. Jeg har et program som heter Notebook Hardware Control, det kan du endre viftestyrke med, men jeg får det ikke til å virke med grafikkortet og prosessor, så jeg vet ikke om det virker helt. Men viss du nerder litt er det sikkert mulig å fikse... Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Jeg har Windows Vista 64Bit så jeg fikk ikke Notebook Hardware Control til å virke, men takk for tipset Det stod iallfall at det skal komme bedre Vista støtte etterhvert, men det kan jo være jeg får det til hvis jeg nerder litt som du sier. Endret 25. november 2008 av Kake24 Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg har Windows Vista 64Bit så jeg fikk ikke Notebook Hardware Control til å virke, men takk for tipset Det stod iallfall at det skal komme bedre Vista støtte etterhvert, men det kan jo være jeg får det til hvis jeg nerder litt som du sier. Hm. Ja, jeg bruker xp.. Orker ikke vista prøvde litt i begynnelsen, men orket bare ikke, har det topp i xp, men skal ikke begynne den debatten nå! Får håpe NHC finner en løsning for vista fort. Du kan vel ta noen google-søk eller søke litt i forum for å finne lignende programmer til Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå